اماکن و مجموعه‌های ورزشی تابعه اداره ورزش و جوانان کرمانشاه روز چهارشنبه تعطیل است

کرمانشاه - ایرنا- روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه در اطلاعیه‌ای ضمن تسلیت درگذشت شهادت گونه حضرت آیت‌الله رئیسی، رییس جمهور مردمی و محبوب جمهوری اسلامی ایران و همراهانش، اعلام کرد؛ در پی اعلام هیات محترم دولت مبنی بر تعطیلی روز چهارشنبه مورخ ۲ خرداد ماه ۱۴۰۳، تمام اماکن ورزشی تابعه در سراسر استان تعطیل است.

به گزارش ایرنا در متن اطلاعیه آمده است: با عرض تسلیت به مناسبت درگذشت شهادت گونه رییس جمهورمحبوب و مردمی و همراهان ایشان ، به اطلاع تمام ادارات و واحدهای تابعه و همچنین هیاتها، باشگاه‌های ورزشی، مدیران اماکن ورزشی و ورزشکاران می‌رساند تمام اماکن و مجموعه های مذکور در روز چهارشنبه ۲ خرداد ماه سال جاری تعطیل است.

روز گذشته نیز اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در اطلاعیه ای از لغو تمام مسابقات ورزشی در استان خبر داد.

با اعلام «منوچهر حاتمی» مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و در اجرای دستور وزیر ورزش مسابقات ورزشی این هفته در استان کرمانشاه لغو شد.

بر این اساس تمام دیدارهای ورزشی، رویدادها و برنامه های ورزشی استان کرمانشاه که قرار بود این هفته برگزار شود لغو و به تعویق افتاد.

در پی عروج شهادت گونه سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی به همراه تمامی همراهان، رهبر معظم انقلاب ۵ روز عزای عمومی اعلان کردند.

براساس اعلام هیات دولت فردا چهارشنبه دوم خرداد ماه نیز ادارات سراسر کشور تعطیل است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha