انسیه شاه‌حسینی: شهید رئیسی مصداق عملی شعارهای انقلاب بود/ تشنه خدمت بود

تهران- ایرنا- کارگردان سینما با بیان اینکه آیت‌الله شهید رئیسی تشنه خدمت بود نه قدرت، گفت: او محبوب مردم و مصداق بارز و عملی شعارهای انقلاب اسلامی بود.

انسیه شاه‌حسینی کارگردان «دست ناپیدا» در جشنواره چهل و دوم فیلم فجر در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های بارز و خوب شهید رئیسی صداقت و پاکدستی‌اش بود. تکلیفش هم روشن بود و هر جایی خدمت می‌کرد با نگاه الهی بود و می‌دانست دنبال چه می‌گردد.

کارگردان شب‌به‌خیر فرمانده تصریح کرد: برای نسل حاضر که درکی از شعارهای انقلاب ندارند، رئیس جمهوری شهید ثابت کرد که مصداق عملی شعار انقلاب بود و چون شاگرد شهید بهشتی بود دنبال خدمت بود نه قدرت و این را با کار و زندگی و عمل خود ثابت کرد.

وی گفت: اما کسانی در این میان می‌خواهند چشم روی خوبی‌ها ببندند، تهمت‌هایی می‌زدند اما ایشان می‌شنید و چیزی نمی‌گفت؛ بی‌ادعا کار می کرد، نیازی به تایید نداشت و به دنبال تایید واقعی بود که با اعمال خود ثابت کرد، به همین خاطر محبوب بود.

انسیه شاه‌حسینی: شهید رئیسی مصداق عملی شعارهای انقلاب بود/ تشنه خدمت بود


به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه -۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳- در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و به همراه تمام همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه بالگرد، از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهوری بودند.

مراسم تشییع پیکر شهید رئیسی و همراهان شهیدشان روز سه شنبه -اول خرداد- در تبریز و قم و روز چهارشنبه -دوم خرداد- در تهران برگزار شد و آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب بر پیکر این شهیدان خدمت نماز خواندند؛ تشییع پیکر این شهدای والامقام در ادامه روز پنجشنبه -سوم خرداد- در بیرجند و مشهد برگزار شد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha