۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۲۰
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85484273
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهید آیت الله رئیسی شیفته خدمت به مردم بود

خواف-ایرنا- مسوول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خواف گفت: شهید آیت الله رئیسی شیفیته خدمت جهادی به مردم بود و از هیچ تلاش خستگی ناپذیر برای خدمت به کشور دریغ نمی کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام داوود عبداللهی دوشنبه شب در آیین بزرگداشت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان وی در شهرستان خواف با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب افزود: شهید رئیسی با وجود مسائل و زخم زبانهایی که به وی نسبت می دادند ولی همچنان در راه خدمت به مردم و جامعه سر از پای نمی شناخت و این مسائل نتوانست خللی در عزم جهادی آن شهید ایجاد کند.

وی ادامه داد: روحیه جهادی و خستگی ناپذیر شهید آیت الله رئیسی در خدمت به مردم بی نظیر بود و آن شهید در قلب ملت جای دارد و آحاد مختلف جامعه از شهادت وی محزون هستند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خواف گفت: بعد از شهادت شهیدان رجایی و باهنر با وجود آنکه امام خمینی (ره) از فراغ آنان بسیار اندوهگین بودند عنوان کردند که با وجودی که مصیبت این شهیدان سخت است ولی این مساله خللی در عزم راسخ مسوولان در خدمت به مردم ایجاد نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب شهادت آیت الله رئیسی هم خللی در عزم مسوولان و بخشهای مختلف برای خدمت ایجاد نمی کند.

اخلاص و ساده زیستی شهید آیت الله رئیسی

امام جمعه خواف هم در گفت و گو با خبرنگاران از شهید آیت الله رئیسی به عنوان نیروی مخلص و خدمت گذار و انقلابی و مسوول به معنای واقعی در تراز انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: مهمترین عامل محبوبیت آن شهید بین مردم اخلاص و ساده زیستی وی بود.

حجت الاسلام ابوالفضل مظاهری اضافه کرد: شهید آیت الله رئیسی در همه زمانهایی که در مسوولیت تولیت آستان قدس رضوی، ریاست قوه قضاییه و قوه مجریه بود با مردم ارتباط بسیار صمیمی داشت و اشتیاق خدمت به ملت و محرومان از دلایل بارز محبوبیتش بود.

وی گفت: ملت ایران در ۴۵ سال بعد از انقلاب از این دست مصیبتها زیاد دیده اند ولی بر خلاف میل باطنی دشمنان این مسائل نه تنها هیچ ضربه ای به نظام جمهوری اسلامی وارد نکرد بلکه امید و انگیزه در مردم و دولتمردان و سرعت در مسیر پیشرفت کشور را افزایش داد.

وی تصریح کرد: مسوولان و دولتمردان با الگو از آنچه که شهید آیت الله رئیسی برای خدمت صادقانه و خستگی ناپذیر به مردم به آنان آموخته است همچنان در راه خدمت به جامعه مصمم هستند.

بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد که در این حادثه رئیس جمهور و همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری مشهد و جنوب استان خراسان رضوی قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha