۱ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۲۹
کد خبرنگار: 5300
کد خبر: 85484610
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تسلیت چهره‌های جهانی به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی

تهران- ایرنا- رییس کمیته پارالمپیک آسیا و دبیرکل فدراسیون فوتبال سوریه شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفتند.

به گزارش ایرنا، ماجد راشد رییس کمیته پارالمپیک آسیا و مهند الفاکر دبیرکل فدراسیون فوتبال سوریه با صدور پیام‌های تسلیت جداگانه، شهادت رییس جمهور را به غفور کارگری رییس کمیته ملی پارالمپیک و هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال تسلیت گفتند.

در بخشی از متن پیام راشد رئیس کمیته پارالمپیک آسیا خطاب به کارگری چنین آمده است:

شنیدن خبر درگذشت رئیس جمهور ایران جناب آقای سیدابراهیم رئیسی ما را عمیقا متاثر نمود. به نمایندگی از هیات اجرایی و تیم مدیریتی کمیته پارالمپیک آسیا مراتب تسلیت خود را به جنابعالی، همکاران شما در NPC و مردم ایران ابراز می‌دارم.

رئیس جمهور، رئیسی به عنوان یک رهبر هوشمند شناخته می‌شد که زندگی‌شان را وقف خدمت و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران نمودند. کمک آقای رئیسی به چشم‌انداز سیاسی کشور و تعهد ایشان به رشد، ثبات و بهبود شرایط افراد دارای معلولیت در ایران از جمله مواردی است که همواره با احترام و تحسین فراوان در یادها باقی خواهد ماند.

فقدان رئیسی نه تنها برای جمهوری اسلامی ایران، بلکه برای هر کسی که توفیق دیدار ایشان و همکاری با وی را داشت غمی بزرگ به شمار می‌آید.

پیام تسلیت فدراسیون بین‌المللی موی‌تای به ملت ایران

فدراسیون بین‌المللی موی تای (IFMA)، شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان و همراهانش را به جمهوری اسلامی ایران و عموم مردم این کشور تسلیت گفت.

در ایمیل ارسالی از سوی استفان فوکس دبیرکل IFMA خطاب به جواد نصیری رییس انجمن موی‌تای کشورمان آمده است: به نمایندگی از فدراسیون بین‌المللی انجمن‌های موی تای (ایفما) عمیق‌ترین مراتب تسلیت خود را به شما، اعضای انجمن موی‌تای و مردم ایران به مناسبت شهادت رئیس جمهور عالیقدر جمهوری اسلامی ایران، آیت‌الله سیدابراهیم رییسی اعلام می‌دارم. مدیریت و فداکاری رییس جمهور رییسی برای مردم، اثری ماندگار در ایران و مرزهای بین المللی بجای گذاشت.

تلاش‌های وی برای توسعه صلح، همبستگی و توسعه همواره به یاد خواهد ماند و سال‌ها مورد احترام و افتخار خواهد بود. فقدان این رئیس جمهور عمیقا در تمامی بخش‌ها از جمله در جامعه ورزش احساس خواهد شد، جایی که حمایت‌های وی به طرز چشمگیری باعث ارتقای ورزشکاران و روح ورزش شد. در این ایام سوگواری، تمامی فکر و دعاهای ما با شما و مردم ایران است. ما و شما در این غم عمیق، در همبستگی کامل هستیم. برای شما آرزوی تسلی در فقدان رئیس جمهور رییسی و ماندگاری دیدگاه وی برای الهام‌بخشی نسل‌های آینده دارم. «ایفما» با تمامی وجود در این شرایط دشوار در کنار شماست.

تسلیت مسئولان فدراسیون جهانی ژیمناستیک

همچنین موریناری واتانابه رئیس فدراسیون جهانی ژیمناستیک، عبدالرحمان الشطری رئیس اتحادیه ژیمناستیک آسیا، تیمور عبدالله یف رئیس ژیمناستیک آسیای مرکزی و جنوبی و همچنین فدراسیون‌های ژیمناستیک هند، چین، بنگلادش، سریلانکا، نپال، افغانستان و پاکستان در پیام‌های جداگانه‌ای خطاب به زهرا اینچه درگاهی رییس فدراسیون ژیمناستیک ایران، شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان را به فدراسیون ژیمناستیک، دولت و مردم ایران تسلیت گفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha