پسر بختیاری: آقای رییس‌جمهور دلم برایت خیلی تنگ شده است

شهرکرد- ایرنا- بنیامین احمدی که در جریان سفر دوم آیت‌الله رئیسی به چهارمحال و بختیاری در آبانماه ۱۴۰۲ مسافتی از مسیر استقبال مردمی را در خودروی حامل رییس‌جمهور حضور داشت و در شبکه‌های اجتماعی به پسر بختیاری(کُر بختیاری) مشهور شد، با شنیدن خبر شهادت سید محرومان آرام و قرار ندارد و می‌گوید: آقای رییس‌جمهور دلم برایت خیلی تنگ شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بنیامین احمدی پسری از دیار چهارمحال و بختیاری که در ملاقات عمومی و استقبال از رییس‌جمهور با شوق و اشتیاق خاصی خود را به خودروی رییس‌جمهور رسانده بود و توانسته بود در کنار رییس‌جمهور دقایقی را سپری کند اکنون با شنیدن خبر شهادت آیت‌الله رئیسی آرام و قرار ندارد و به مادرش گفته است: ای کاش من به جای آقای رییس‌جمهور از این دنیا رفته بودم.

این کودک بختیاری از همان دقایقی که از رسانه‌ها متوجه حادثه برای بالگرد آقای رییس‌جمهور می‌شود پای تلویزیون نشسته و با خواندن قرآن و دعا برای ایشان سلامتی داشت و تا پاسی از شب به امید شنیدن خبر سلامتی آیت‌الله رئیسی بیدار ‌ماند و پس از آن صبح زود زمانی که از خواب بیدار می‌شود و از مادرش پیگیر وضعیت آقای رییس‌جمهور می‌شود با بغض و گریه مادر روبرو می‌شود.

مادر بنیامین در تشریح حس و حال پسرش به محض شنیدن خبر شهادت آیت‌الله رئیسی می‌گوید: پسرم وقتی با چهره ناراحت و صدای بغض‌آلود من روبرو شد متوجه شد که حادثه‌ای رخ داده است و در حالی که دستانش سرد سرد شده بود، گریه امانش را برید.

خانم احمدی ادامه داد: بنیامین به حدی بی‌قراری می‌کرد که با پدرش تصمیم گرفتیم او را به روستای چلو شهرستان اردل به منزل پدربزرگش ببریم تا این حادثه فراموش شود.

وی تصریح کرد: شهادت آیت‌الله رئیسی به حدی در عمق جان بنیامین اثر کرده بود که نگران حالش هستم و به نظر می‌رسد تا زمانی که به حالت عادی برگردد زمان می‌برد.

مادر بنیامین فضای خانه خود را همچون خانه تمام مردم کشور غم‌بار و ماتم‌زده توصیف کرد و گفت: به قدری از این حادثه ناراحت هستیم که گویی یکی از اعضای خانواده خودمان از دنیا رفته است.

پسر بختیاری: آقای رییس‌جمهور دلم برایت خیلی تنگ شده است

وی به خاطرات بنیامین در دیدار با آیت‌الله رئیسی نیز اشاره کرد و گفت: در آن دیدار رفتار آقای رئیسی با بنیامین به حدی خوب و صمیمانه بوده که بنیامین هر روز با ذوق و شوق از آن دیدار می‌گفت و آن را از بهترین خاطرات زندگی خود می‌داند.

به گزارش ایرنا، استان چهارمحال و بختیاری، روز پنجشنبه ۲۵ آبان ماه میزبان آیت‌الله «سیدابراهیم رئیسی» و جمعی از اعضای هیات دولت در قالب دومین سفر استانی رییس جمهور بود.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رییس‌جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردی‌بهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بودند، به‌همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha