اسبقیان: استکبار جهانی بداند که همچنان پیرو خط امام، رهبر انقلاب و شهید جمهور هستیم

تهران- ایرنا- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در مراسم تشییع شهید جمهور، گفت: استکبار جهانی بداند که همچنان پیرو خط امام راحل، رهبر انقلاب و آیت‌الله رئیسی هستیم و انشاالله خدمت ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌ جمهور اسلامی ایران، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، مالک رحمتی استاندار آذربایجان‌شرقی و همراهان ایشان در سانحه بالگرد، به امامت رهبر معظم انقلاب از ساعت ۷:۳۰ صبح امروز چهارشنبه در دانشگاه تهران آغاز شده است.

سیدمحمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در مراسم تشییع و اقامه نماز رییس‌جمهور مردمی و همراهان ایشان اظهار داشت: شهادت‌ آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور مردمی، انقلابی و جهادی و هیات همراه ایشان، آل‌هاشم نماینده معظم ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه محبوب تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، استاندار عزیز آذربایجان شرقی و هیات همراه را به محضر ولی امر مسلمین رهبر معظم انقلاب و ملت قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی را تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: آن‌چیزی که مراسم امروز در ذهن ما تداعی می‌کند، مراسم باشکوه تشییع پیکر سردار عزیز حاج قاسم سلیمانی است. امروز هر دو نزد معبودشان هستند. رئیس‌جمهور انقلابی و خستگی‌ناپذیر امروز در میان ما نیست و ملت قهرمان و همیشه در صحنه ایران عزیز و اسلامی همه سیاه‌پوش و عزادار ایشان هستند و به پاس خدمات شایسته این مدیر جهادی و یار رهبر معظم انقلاب در مقابل درهای دانشگاه تهران جمع شده‌اند تا در نماز این عزیز بزرگوار و هیات همراه که توسط رهبر معظم انقلاب انجام خواهد شد، شرکت کنند و با یار دیرین حضرت امام(ره) و یار دیرین رهبر معظم انقلاب وداع کنند.

اسبقیان گفت: جامعه ورزشی کشور، ورزشکاران، مربیان، سرپرستان تیم‌ها و روسای فدراسیون‌ها و وزیر ورزش و همه مدیران و دست‌اندرکاران ورزش در این مراسم حاضر شدند تا بار دیگر با شهدای انقلاب، امام عزیز شهدا و رهبر معظم انقلاب عهد و پیمان ببندند که تا آخرین قطره خون‌شان در رکاب رهبر معظم انقلاب خواهند ماند. به استکبار جهانی و سرکردگان داخلی و خارجی‌اش می‌گوییم که همچنان پیرو خط امام، رهبر انقلاب هستیم و در ادامه خدمت‌مان به نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیروز خط شهید آیت‌الله رئیسی هستیم و انشاالله خدمت ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha