یادآوری سفر شهید رئیسی به مراوه‌تپه، شادی‌بخش دل مرزنشینان است

گنبدکاووس- ایرنا- امام جمعه اهل سنت شهرستان مرزی مراوه‌تپه گفت: یادآوری سفر سال گذشته آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی به عنوان نخستین رییس جمهوری که از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز در این شهرستان حضور یافت همواره شادی بخش دل مردم مرزنشین این دیار است.

آخوند یوسف غراوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی اظهار کرد: این بزرگمرد نخستین رئیس جمهوری بود که در چهار دهه گذشته به این شهرستان مرزی سفر کرد.

وی افزود: زمستان سال گذشته بود که مردم از ساعات اولیه صبح از نقاط دور و نزدیک به عشق دیدار با رئیس جمهور محبوب خود در داخل و اطراف حوزه علمیه عرفانی مراوه‌تپه به عنوان محل پیش بینی شده برای سخنرانی آیت الله رئیسی حضور یافتند، آیت الله رئیسی به محض مشاهده جمعیت، در نزدیکی حوزه علمیه از ماشین پیاده شد و پای پیاده همراه با مردم به سمت محل سخنرانی حرکت کرد.

آخوند غراوی گفت: این حرکت رئیس جمهور باعث اثبات دوباره روحیه مردمی بودن وی به حاضران شد و به عنوان یک یادگاری ارزشمند در تاریخ مراوه‌تپه به ثبت رسید و همواره یادآوری این خاطره و رفتار صادقانه این بزرگمرد باعث شادی دل مردم منطقه می‌شود.

وی افزود: مردم مراوه‌تپه از روز گذشته با اطلاع از حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور و همراهان وی با حضور در مساجد تا صبح برای سلامتی آنان دعا کردند چرا که وی یکی از محبوب‌ترین دولتمردان برای تمام اقشار جامعه به ویژه مردم این دیار است.

امام جمعه اهل سنت مراوه‌تپه گفت: از طرف اقشار مختلف مردم شهرستان این ضایعه دردناک که هنوز باورش برایمان سخت است را به ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم.

به گزارش ایرنا، شهید آیت الله رئیسی یکم دی ماه سال گذشته در دومین سفر استانی خود به گلستان در جمع مردم مرزنشین مراوه‌تپه حضور یافت و مورد استقبال پرشور مردم این دیار قرار گرفت.

آیت الله سیّد ابراهیم رئیسی مسئولیت‌هایی چون ریاست قوه قضاییه و معاونت اول این قوه، دادستانی کل کشور، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و نائب رئیسی مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان قدس رضوی را در کارنامه داشت.

رهبر انقلاب شهریور ماه به مناسبت هفته دولت ضمن قدردانی و تمجید از عملکرد خوب و قوی دولت در برخی بخش‌ها از جمله «کارهای زیربنایی»، «رشد شاخص‌های کلان اقتصادی» و «سیاست خارجی»، گفتند: حضور در بین مردم و مواجهه مستقیم و صمیمی و متواضعانه با آن‌ها، بسیار با ارزش است. ساده‌زیستی، ‌ مواضع انقلابی، روحیه جهادی و بکارگیری جوانان در رده‌های گوناگون مدیریتی را از دیگر کارهای تحسین برانگیز دولت خواندند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha