روایت کادر درمان بیمارستان مراوه‌تپه از دیدار تاریخی با شهید رئیسی+ فیلم

گنبدکاووس- ایرنا- لحظه لحظه حضور آیتالله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور شهید ایران در مراوه‌تپه برای مردم این شهرستان مرزی و کمتر برخوردار به ویژه کادر درمان بیمارستان علوی خاطره‌ای جاودانه است.

به گزارش ایرنا، بیشتر ساکنان مراوه‌تپه واقع در آخرین نقطه شرقی استان گلستان را ترکمن‌ها تشکیل می‌دهند؛ مردم صبوری که برای نخستین بار در تاریخ شهرستان خود سال گذشته میزبان عالی‌ترین مقام اجرایی کشور بودند و برکات این حضور را با تمام وجود احساس کردند.

آیت‌الله سیدابراهیم رییسی که یکم دی‌ماه در دومین روز سفر استانی خود به گلستان وارد مراوه‌تپه شده بود پس از دیدار با مردم در توقفی کوتاه مقابل بیمارستان علوی این شهر با کارکنان و پزشکان این مرکز درمانی در فضایی صمیمانه گفت‌ و گو کرد و این دیدار بعد از گذشته چند ماه همچنان یکی از شیرین‌ترین‌ خاطرات برای حاضران است.

رییس بیمارستان علوی مراوه‌تپه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: سفر آیت الله رئیسی به مراوه‌تپه در اذهان همه مردم این شهرستان و کادر درمان بیمارستان جاودانه شد چرا که هیچگاه فکر نمی‌کردیم بتوانیم از نزدیک دقایقی را با این بزرگمرد بگذرانیم.

رضا رضایی‌راد افزود: با توجه به اینکه محل فرود بالگرد رئیس جمهور شهید در مجاورت بیمارستان علوی بود تعدادی از دوستان تصمیم گرفتند در جاده مسیر محل فرود جمع شوند تا شاید بتوانند موقع برگشت آیت الله رئیسی، دقایقی با وی دیدار داشته باشند.

دیدار با شهید رئیسی به کادر درمان مراوه‌تپه انرژی داد

وی ادامه داد: احتمال توقف خودرو حامل رئیس جمهور خیلی کم بود و هیچ کدام از کادر درمان فکر نمی‌کردند یک زمانی خاطرات دیدار صمیمانه خود را با این بزرگمرد برای دوستان روایت کنند.

رییس بیمارستان مراوه‌تپه گفت: انرژی که از دیدار با شهید آیت الله رئیسی دریافت کردیم و همچنین تحقق قول‌هایی که برای حل مشکلات دادند خستگی کار را از تن تک تک کادر درمان درآورد.

رضایی‌راد افزود: تحویل یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه دیالیز در کمتر از ۲۴ ساعت از جمله اتفاق‌های خوب برای کادر درمان مراوه‌تپه در سفر رئیس جمهور بود و در ادامه در ۴۸ ساعت جلسه جمع‌بندی برای ساماندهی وضعیت نیروهای مورد نیاز بیمارستان با حضور معاون سازمان استخدامی کشور و کادر درمانی که با وی دیدار داشتند در محل استانداری برگزار شد و پیگیری‌ها در این رابطه در حال انجام است.

لحظه دیدار با آیت الله رئیسی را همواره روایتگری می‌کنم

مدیر خدمات پرستاری بیمارستان علوی هم با ابراز تاثر از شهادت آیت الله رئیسی و همراهان وی، گفت: همواره رئیس جمهور کشورمان را از صفحه تلویزیون مشاهده می‌کردیم و هیچگاه تصور دیدار حضوری آن هم در یک جو صمیمانه با وی را نداشتم و هنوز هم فکر می‌کنم تمام آن لحظه‌ها در خواب اتفاق افتاد.

مرتضی گرگانلی‌دوجی افزود: سادگی، فروتنی و خاکی بودن از جمله ویژگی‌های شاخص آیت الله رییسی است که در این دیدار کوتاه به آن پی بردیم چراکه مثل یک پدر به حرفایمان گوش کرد و قول پیگیری داد.

وی ادامه داد: آیت الله رئیسی در همان دیدار کوتاه از ما پرسید چه نیازهایی دارید و چه کاری می‌توانم برایتان انجام دهم و از طرفی با اشاره به اینکه مراوه‌تپه مردم بسیار خوبی دارد از ما خواست هوای آنان را داشته باشیم و این سخن برایمان بسیار ارزشمند بود.

مدیر خدمات پرستاری بیمارستان علوی بیان کرد: در این دیدار از کمبود نیرو برای بیمارستان سخن گفتیم و در کمتر از ۴۸ ساعت نشستی در استانداری برگزار و از افرادی که با رئیس جمهور مقابل بیمارستان دیدار داشتند هم دعوت به حضور برای بیان مطالبشان شد.

گرگانلی دوجی افزود: این اتفاق مبارک هیچگاه از ذهنم پاک نمی‌شود و همواره در هر فرصتی این خاطره را برای دیگران تعریف می‌کنم که همانند من به بزرگی روح این شهید پی ببرند.

وی گفت: خلوص در عمل و نوع رفتار آیت الله رئیسی باعث شد تا علاقه‌ام به وی چند برابر شود و هنوز که هنوز است خبر شهادت وی را باور نکردم.

روایت کادر درمان بیمارستان مراوه‌تپه از دیدار تاریخی با شهید رئیسی+ فیلم

آیت الله رئیسی را مثل پدرم دوست داشتم

آیناز دوجی از پرستاران بیمارستان علوی هم که در این دیدار حضور داشت، گفت: از وقتی که خبر شهادت آیت الله رئیسی و همراهانشان را شنیدم دل و دماغی برای هیچ کاری ندارم چون احساس می‌کنم یکی از اعضای خانواده خود را از دست دادم.

وی افزود: زمانی که همراه دوستان دیگر در کنار جاده ایستاده بودیم و مشاهده کردیم رئیس جمهور از ماشین خود پیاده و به جمع ما پیوست یک لحظه به یادماندنی در خاطراتم است.

وی ادامه داد: آیت الله رئیسی با حضور در جمع ما از مشکلاتمان سوال کرد و ما هم خواسته‌ها خود را مطرح کردیم و وی از همراهان خود خواست پیگیر رفع آنها شوند و در کمتر از ۲۴ ساعت شاهد اختصاص یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه دیالیز به بیمارستان بودیم.

این پرستار گفت: نوع رفتار و منش رئیس جمهور شهید در دقایق کوتاهی که فرصت دیدار با وی فراهم شد را هیچ وقت فراموش نمی‌کنم و هنوز باورم نمی‌شود که این مرد بزرگ را که خالصانه برای مردم خدمت می‌کرد، از دست دادیم و دیگر در میان ما نیست.

دوجی با اشاره به اینکه همه خانواده‌اش از فوت آیت الله رئیسی ناراحت هستند، افزود: وی را مثل پدر و مادرم دوست داشتم و احساس یتیمی و بی سرپرستی دارم.

به گزارش ایرنا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی مسئولیت‌هایی چون ریاست قوه قضاییه و معاونت اول این قوه، دادستانی کل کشور، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و نائب رئیسی مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان قدس رضوی را در کارنامه داشت.

رهبر انقلاب شهریور ماه به مناسبت هفته دولت ضمن قدردانی و تمجید از عملکرد خوب و قوی دولت در برخی بخش‌ها از جمله «کارهای زیربنایی»، «رشد شاخص‌های کلان اقتصادی» و «سیاست خارجی»، گفتند: حضور در بین مردم و مواجهه مستقیم و صمیمی و متواضعانه با آن‌ها، بسیار با ارزش است. ساده‌زیستی، ‌ مواضع انقلابی، روحیه جهادی و بکارگیری جوانان در رده‌های گوناگون مدیریتی را از دیگر کارهای تحسین برانگیز دولت خواندند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha