بیش از ۷ هزار میلیارد تومان کنترل مصارف در بخش بیمه بیکاری/۴۰ میلیون نسخه رایگان دارویی

تهران -ایرنا- مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: در بخش بیمه بیکاری بیش از ۷ هزار میلیارد تومان کنترل مصارف داشتیم وحدود ۴۰ میلیون نسخه رایگان دارویی طی سال ۱۴۰۲ به دست مردم رسیده است.

به گزارش ایرنا از سازمان تأمین‌اجتماعی، میرهاشم موسوی در سومین جلسه شورای معاونان این سازمان با اشاره به اینکه چالش‌های تامین اجتماعی از جمله پایدارسازی منابع، همچنان اولویت مهم ماست، افزود:در بخش بیمه بیکاری بیش از ۷ هزار میلیارد کنترل مصارف داشتیم و اگر توجه کنیم که در حال حاضر بودجه برخی از وزارت‌خانه‌ها در کشور ما کمتر از ۲ هزار میلیارد تومان است، بزرگی این دستاورد مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: در موردی دیگر حدود ۴۰ میلیون نسخه رایگان دارویی طی سال ۱۴۰۲ به دست مردم رسیده است؛ این یک کار فوق‌العاده است که باید به درستی برای مردم تبیین شود تا آثار خوب آن در جامعه آشکار شود. این رویکرد تحولی در سال ۱۴۰۳ نیز باید در دستور کار ما باشد تا بتوانیم توسعه خدمات را در بخش‌های مختلف برای ملت شریف ایران داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت :در جلسات و نشست‌های مختلف وقتی از دستاوردهای سازمان صحبت می‌کنیم، بخشی از آن از باب احیای انگیزه‌ها و افزایش روحیه جمعی است، اما این به معنای پایان کار ما و رفع چالش‌ها نیست. بنابراین برای کسب اطمینان از استمرار ارائه خدمات جاری و تعهدات آتی؛ چه در بخش کنترل هزینه‌های سازمان و چه در ارتقای ارزش افزوده بخش‌های درمانی و چه در درآمدزایی باید به رویکرد حفظ و توسعه منابع سازمان توجه جدی داشته باشیم. نباید به اقدامات انجام شده اکتفا کنیم و برای ادامه مسیر فکر و طراحی نو لازم است.

بیش از ۷ هزار میلیارد تومان کنترل مصارف در بخش بیمه بیکاری/۴۰ میلیون نسخه رایگان دارویی

وی ادامه داد : برای استمرار ارائه خدمات و پیگیری راهبرد توسعه خدمات؛ چه در بخش کنترل هزینه‌های سازمان و چه در ارتقای ارزش افزوده بخش‌های درمانی و چه در درآمدزایی، باید به رویکرد حفظ و توسعه منابع سازمان توجه جدی داشته باشیم. نباید به اقدامات انجام شده اکتفا کنیم و برای ادامه مسیر فکر و طراحی نو لازم است.

موسوی با اشاره به داشبورد مدیریتی طراحی‌شده از سوی مرکز فناوری اطلاعات این سازمان، گفت: داشبورد مدیریتی طراحی شده، کار بسیار ارزشمندی برای مدیریت بر این سازمان مهم برمبنای اطلاعات دقیق و به هنگام است که البته باید تکمیل و توسعه آن با همکاری همه واحدهای سازمانی در برهه زمانی بسیار کوتاه انجام شود و خروجی آن به عنوان یک کار ماندگار برای استفاده همه سطوح مدیریتی در اختیار مجموعه سازمان تأمین‌اجتماعی قرار گیرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha