فرماندار: مطالعات طرح آبادانی و پیشرفت روستاهای چابهار آغاز شد

چابهار - ایرنا - معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: مطالعات جامع در رابطه با فعالیت‌های اقتصادی در توسعه متوازن این شهرستان با تاکید بر اقتصاد روستایی انجام می‌شود و برای این توسعه متوازن مطالعات طرح آبادانی روستاهای چابهار آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد سپاهی روز چهارشنبه در جلسه تهیه سند توسعه اقتصادی و اجتماعی روستاهای چابهار اظهار کرد: برای مهاجرت معکوس به روستاها، باید همه فعالیت‌ها در روستاها با محوریت اقتصادی باشد، تا اشتغالزایی و توسعه در خود روستا ایجاد شود.
وی تصریح کرد: با بررسی‌ها و مطالعاتی که در حال انجام است این امر در روستاهای چابهار به زودی اجرا خواهد شد.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار بیان کرد: نگاه مردم نسبت به بنیاد مسکن نگاهی توسعه نگر بوده و همراهی مردم برای اجرایی شدن این طرح ماندگار ستودنی است.
وی خاطرنشان کرد: شبکه برق رسانی، بازگشایی معابر، آبرسانی با همراهی بنیاد مسکن در طرح ملی مسکن به بهترین شکل ممکن در حال انجام است.
سپاهی گفت: در کنار توسعه ملی، توسعه منطقه‌ای باید در برنامه‌های عمرانی قرار گیرد تا دغدغه کمبودها و نیازهای اولیه برای مردم رفع شود.
وی افزود: تسهیلگری در روستاها برای رونق کسب و کارها باید مورد توجه قرار گیرد و بررسی طرح‌ها در روستاها باید با نیروهای متخصص انجام شود.
فرماندار شهرستان ویژه چابهار همکاری دهیاران، ریش سفیدان و متنفذین را در توسعه روستا مهم برشمرد و گفت: در توسعه روستایی الگوبرداری از روستاهای موفق باید مورد توجه قرار گیرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha