برد خانگی خیبر مقابل شهرداری آستارا؛ لرستان یک گام به لیگ برتر فوتبال نزدیک شد + فیلم

خرم‌آباد - ایرنا - تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد روز چهارشنبه در هفته سی‌ام مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های ایران با یک گل میهمان خود شهرداری آستارا را شکست داد و یک گام دیگر به لیگ برتر نزدیک شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم‌های فوتبال خیبر و شهرداری آستارا در جریان هفته سی‌ام مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه تختی خرم‌آباد به مصاف هم رفتند.

در دقیقه ۴۰ بازی، بازیکنان شهرداری آستارا با خطا بر روی حمید طاهرخانی مرتکب پنالتی شدند و مهرداد قنبری با ضربه پای چپ خود دروازه این تیم را باز کرد اما داور به دلیل ورود بازیکنان به محوطه جریمه پنالتی را تکرار کرد و بازهم قنبری به همان نقطه زد و خیبر را یک بر صفر پیش انداخت نیمه اول با این نتیجه پایان یافت.

در نهایت این دیدار با تک گل قنبری به سود خیبر پایان یافت تا این تیم یک گام دیگر به لیگ برتر فوتبال ایران نزدیک تر شود.

محمد صادق نادرپور، سینا خادم پور، مهدی کیانی، حمیدرضا طاهرخانی، حسین شهابی، مهرداد قنبری، حسین ابرقویی، فرید امیری، علیرضا امیر خانی و امیرحسین عسکری یاران محمد رضا مهاجری در تیم خیبر بودند.

همچنین عرفان بادی، امیرحسین افسرده، سهیل پوربخش، حسین حداد، علی ملایی، مبین عشایر ، یاشار احمدی، علیرضا ابراهیمی، امین محمد مهدی زاده، محمد صادقی و مرتضی نگهداری یاران محسن بنگر بودند.

بازیکنان تیم خیبر خرم‌آباد در بدو ورود به زمین مسابقه به صورت یکدست لباس‌ های با نوشته گرامیداشت ۲۰ اردیبهشت روز خرم‌آباد را برتن داشتند که مورد استقبال هواداران خرم‌آبادی قرار گرفت.

در پنج دیدار اخیر این دو تیم یک تساوی و دو برد و دو باخت برای هر کدام از تیم ها رقم خورده است.

مرتضی منصوریان داور وسط این دیدار بود و علی اکبر نوری، یعقوب سخندان و امیر شریفی او را در امر قضاوت یاری کردند و البرز حاجی پور ناظر دیدار بود.

تا قبل از این دیدار خیبر با ۲۹ بازی، ۲۱ برد، یک تساوی، هفت باخت، ۲۱ گل خورده و ۴۶ گل زده، تفاضل ۲۵ و ۶۴ امتیاز صدر نشین لیگ آزادگان بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha