۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۲۹
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85470731
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار: امکانات ورزشی لرستان باید تقویت شود

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۲۹
کد خبر: 85470731
استاندار: امکانات ورزشی لرستان باید تقویت شود

خرم آباد- ایرنا- استاندار لرستان گفت: برای افزایش و تقویت امکانات ورزشی استان و جذب جوانان علاقه مند در رشته های مختلف ورزشی نهایت تلاش خود را خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوطالب شفقت شامگاه چهارشنبه در حاشیه بازی تیم فوتبال خیبر با شهرداری آستارا در رختکن تیم خیبر تبریک به بازیکنان و کادر مربیان این تیم اظهار کرد: تیم خیبر سرمایه اجتماعی بزرگی را برای لرستان ایجاد کرده و افتخار جامعه لرستان و ایران هستید.

وی با اشاره به شناخت قبلی از پیشینه تیم خیبر افزود: بسیار خوشحالم و به همه مردم استان این برد را تبریک می گویم.

استاندار لرستان عنوان کرد: "ساده ترین بازی را سخت ترین بازی بدانید" یکی از جمله هایی است که مسوولان و بازیکنان تیم های مختلف پس از بازی همیشه عنوان می کنند که تحلیلی بر جدی گرفتن حریفان است.

شفقت با اشاره به در پیش بودن چهار بازی دیگر برای تیم خیبر بیان کرد: با پیروزی در این بازی ها شادی را برای استان لرستان به ارمغان خواهید آورد و ما نیز به عنوان خدمتگزاران مردم تلاش برای افزایش امکانات ورزشی برای جذب جوانان در رشته های مختلف ورزشی خواهیم کرد.

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد روز چهارشنبه در هفته سی‌ام مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های ایران با یک گل میهمان خود شهرداری آستارا را شکست داد و یک گام دیگر به لیگ برتر نزدیک شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha