استاندار خراسان رضوی: رسانه‌ها نسبت به حفاظت از امنیت روانی مردم توجه کنند

مشهد - ایرنا - استاندار خراسان رضوی گفت: رسانه‌ها باید در انعکاس مسائل اجتماعی ملاحظه‌هایی را رعایت کنند، چرا که حفاظت از امنیت روانی مردم، بسیار اهمیت دارد.

به گزارش ایرنا از استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری روز چهارشنبه در نشست شورای اجتماعی استان افزود: برای سر و سامان دادن به موضوعات اجتماعی حاشیه‌ شهر باید آسیب‌های شاخص شناسایی شود و رفع آن به صورت هدفمند در دستور کار ارگان‌های متولی قرار گیرد.

وی با تاکید بر اولویت‌بندی مسایل اجتماعی مربوط به حاشیه شهر، بیان کرد: دستگاه‌های متولی طبق اولویت‌بندی بر روی رفع مسایل اجتماعی متمرکز شوند تا بعد از مدت زمان معین چند آسیب مشخص برطرف شود.

استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: ساماندهی فضای اجتماعی حاشیه شهرها در مرحله نخست باید آسیب‌های مهم شناسایی و سپس با اقدام‌های معین برای رفع هدفمند آن‌ها گام برداشته شود.

انتصاب نمایندگان استاندار در دانشگاه های غیرانتفاعی

نمایندگان استاندار خراسان رضوی در هیات امنای دانشگاه‌های غیرانتفاعی این استان در آیینی با رویکرد توجه و کمک به حل مسایل اساسی، تعامل دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی، منصوب و معرفی شدند.

استاندار خراسان رضوی در این آیین اظهار کرد: تعامل با جامعه نخبگانی متناسب با طرح‌های در دست اقدام مدنظر باشد.

یعقوبعلی نظری گفت: معتقدیم نمایندگان استانداری خراسان رضوی در هیات امنای دانشگاه‌های غیرانتفاعی این استان در تصمیم‌ها و هدایت‌گری‌ها نقش موثری خواهند داشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha