استاندار خراسان رضوی:مبادا حضور زندگی‌بخش کارگران را از یاد ببریم

مشهد -ایرنا-استاندار خراسان رضوی اظهار کرد:مبادا حضور خاموش اما زندگی‌بخش کارگران را از یاد ببریم و مجاهدت‌های شبانه روزی‌شان را نادیده بگیریم.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا و به نقل از استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در یادداشتی به مناسبت روز بزرگداشت مقام کارگر افزود: خداوند متعال را شاکریم که توانایی کار و تلاش را در ذات انسان قرار داد و توان کارورزان و کارگران را موجب پیشرفت و توسعه جوامع مقرر فرمود.

وی ادامه داد: او که به پیامبران خویش آموخت که بر دستان تلاش و زحمت بوسه زنند و کارگران را گرامی بدارند.

استاندار خراسان رضوی خطاب به کارگران بیان کرد: روز کارگر در تقویم، فرصتی است که به تکریم شما عزیزان بعنوان زحمتکش ترین قشر جامعه بپردازیم و زمان مغتنمی است تا در هر مقام و جایگاهی که هستیم، به یاد بیاوریم عمران، آبادی، پیشرفت و رفاه شهر و کشورمان مرهون تلاش‌های خستگی ناپذیر شما، مجاهدان بی‌ادعاست.

او ادامه داد: شما کارگران عزیز، تلاشگران نجیبی هستید که بی حضورتان، نه خشتی روی خشت قرار می‌گیرد و نه چرخ کارخانه‌ها، کارگاه‌ها، فروشگاه‌ها و اماکن تجاری، تفریحی و عمرانی می‌چرخد.

نظری اظهار کرد:این روز فرصتی است برای آنکه به یاد بیاوریم جامه عمل پوشاندن به آنچه که مدیران، کارگزاران و تصمیم‌گیرندگان کشور برای پیشرفت امور و رونق و اعتلای محیط زندگی و کسب و کار مردم به آن می‌اندیشند، مرهون دست‌های پاک و بازوان پرتوان شما است.

وی بیان کرد:اینجانب ضمن عرض تبریک روز کارگر به همه کارگران عزیز کشور به‌ ویژه جامعه کارگری استان خراسان رضوی سلامتی و توفیق همه دست اندرکاران مجامع کارگری استان به ویژه شما کارگران خدوم را از ولی نعمتمان حضرت رضا علیه آلاف التحیة والثنا مسالت می‌نمایم.
دستانتان پرتوان و سایه تان بر سر خانواده‌هایتان مستدام باد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha