استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد: دولت سیزدهم پیشرو در خدمات رسانی به مناطق محروم بوده است

گچساران- ایرنا- استاندارکهگیلویه وبویراحمد گفت: دولت سیزدهم در عرصه های مختلف خدمات ارزنده ای برای عمران و آبادی مناطق کم برخوردار و محروم این استان ظرف ۲ سال گذشته انجام داده است.

سید علی احمد زاده روز چهار شنبه در آیین تجلیل از مقام شامخ معلم که در شهرستان گچساران افزود: برخی بجایی اینکه اقدامات دولت را بازگو کنند دنبال این هستند که دل مردم را خالی کنند و این هنر نیست.

احمد زاده گفت: در تلاش هستیم مشکلات آبرسانی دشت لیشتر را مرتفع و برای طرح فاز دوم آبرسانی دشت امامزاده جعفر نیز اعتبار درنظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه مدیران باید با نگاه به دولت جدی پای کار باشند ادامه داد: برخی از مشکلات کنونی استان مربوط به سال ۹۱ و گذشته است.

حقایق به مردم بازگو شود / دولت سیزدهم دولتی صادق الوعده است

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم، دولتی صادق الوعده است و گچساران و باشت پیشرفت و ترقی چشمگیری داشته اند، و بیشتر روستاهای این مناطق در زمانی که فرماندار بودم در بخش زیر ساخت های توسعه خوبی داشته اند.

استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد:  دولت سیزدهم پیشرو در خدمات رسانی به مردم بوده است

احمد زاده تصریح کرد: مدیران با نگاه به دولت باید خدمت رسانی به مردم کنند و دیگران حق تعیین تکلیف برای مدیران شهرستان و استان را ندارند و مدیران جوابگوی افراد بیرون از دولت نیستند.

وی با بیان اینکه علم سرلوحه کار،رشد و ترقی بشریت است گفت: معلمی را باید یک هنر دانست که هیچ نیازی به تعریف ندارد و جایگاه و ارزش معلم را می توان به راحتی درک کرد و فهمید.

احمد زاده افزود: معلم یک نقش سازنده و بی بدیلی در جامعه ایفا می کند و برای جامعه بشری یک نقش سرآمد می باشد.

وی با بیان اینکه باید قدردان جایگاه معلمین باشیم و استدلال برای اثبات جایگاه معلم لازم نیست گفت: جامعه معلمان و فرهنگیان در کشور گسترده و پرجمعیت است.

احمد زاده گفت: بیشترین اعتبارات دولت مربوط به نهاد آموزش و پرورش و خانواده ایثارگران هستند .

استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد:  دولت سیزدهم پیشرو در خدمات رسانی به مردم بوده است

وی ادامه داد: آینده این مملکت در اختیار معلمان است جامعه هم اکنون صداقت ،پاکی و راستگویی نیاز دارد و که معلمین در این زمینه می توانند کمک کنند.

بسیاری از مشکلات از صف اولی هاست

بسیاری از مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد از صف اولی ها و مدعیان است که درصف اول قراردارند.

وی با بیان اینکه مدیران باید با صداقت باشید با دغل کاری و هیچ اقدامی انجام نمی شود گفت: متاسفانه صف اولی ها مطالبی را به خورد مردم می دهند که برخی از آنها دروغ می باشد که این بی انصافی به مردم جامعه

است.

احمد زاده ادامه داد: عده ای از صف اولی ها که باید جامعه را به سمت صداقت و راستگویی و اتحاد ببرند اما متاسفانه بین مردم اختلاف و چند دستگی ایجاد می کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: برخی از صف اولی ها با مردم صادق نیستند و حقایق را وارونه جلوه می دهند.

حقایق به مردم بازگو شود / دولت سیزدهم دولتی صادق الوعده است

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم، دولتی صادق الوعده است و گچساران و باشت پیشرفت و ترقی چشمگیری داشته اند، و بیشتر روستاهای این مناطق در زمانی که فرماندار بودم در بخش زیر ساخت های توسعه خوبی داشته اند.

در وعده صادق قدرت کشورمان را به رخ دشمن کشیدیم

احمد زاده افزود: امروز حوادث غزه انسان را متاثر می کند و در حالی که بیشتر جنگ های منطقه خاورمیانه ریشه در خباثت آمریکای جهانخوار و ایادی استکباری اش را دارد.

وی گفت: در عملیات وعده صادق کاری انجام شد که دشمنان انگشت حیرت به دهان گرفتند و دشمنان سیلی محکمی از ایران اسلامی دریافت کردند.

احمد زاده ابراز کرد: پایه و اساس و ریشه این قدرت امروز نظام اسلامی شما معلمان و اساتید هستید و این مایه افتخار است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha