۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۳۳
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 85470296
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی مخزن دهستان بوزی به منظور تامین آب ۳۸ روستا

آبادان - ایرنا - مدیر امور آبفا منطقه شادگان گفت: مخزن پنج هزار متر مکعب در دهستان بوزی شهرستان شادگان با  ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

احمد شیخاچی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: با همت دولت سیزدهم و پیگیری‌های انجام شده عملیات ساخت مخزن بوزی با سرعت عمل در حال اجرا است تا قبل از شروع فصل تابستان این مخزن مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی افزود: با بهره برداری از این مخزن پنج هزار متر مکعبی ۳۸ روستا دهستان بوزی با جمعیتی بالغ بر ۱۷ هزار نفر از آب آشامیدنی با کیفیت و پایدار برخوردار خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا مخزن قدیمی بوزی دچار فرسودگی شد و باعث تنش آبی در مسیر روستاهای دهستان بوزی شده بود.

شیخاچی عنوان کرد: پس از نصب پمپ دوم در تاسیسات آبرسانی صراخیه، عملیات آبرسانی در این روستا از نظر کیفی و کمی افرایش یافته است.

وی ادامه داد: عملیات سرویس و افزایش ظرفیت تاسیسات آبرسانی شادگان به منظور آمادگی کامل جهت ورود به فصل تابستان توسط واحد عمران آبفا نیز در حال انجام است.

مدیر امور آبفا منطقه شادگان گفت: در راستای توسعه و افزایش ظرفیت سیستم فاضلاب در شهر شادگان، عملیات افزایش ظرفیت ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهرک شهید منتظری انجام شد.

وی اظهار کرد: بر همین اساس با تلاش گروه بهره برداری و توسعه شبکه فاضلاب آبفا منطقه شادگان ،یک پمپ جدید دفع فاضلاب در ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهرک شهید منتظری نصب و به بهره‌برداری رسید.

مدیر امور آبفا منطقه شادگان اظهار کرد:با نصب پمپ جدید عملیات دفع فاضلاب در منطقه شهرک شهید منتظری به صورت روان تر انجام شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha