محموله ۲۲ هزار کیلوگرمی «رب گوجه» به مقصد نرسید

تربت حیدریه - ایرنا - مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: محموله ۲۲ هزار کیلوگرمی «رب گوجه فرنگی» غیر مجاز و به طور فله در این شهرستان کشف و توقیف شد.

به گزارش ایرنا از دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه، دکتر شیما نصراله‌ الحسینی روز چهارشنبه با اشاره به کشف این محموله غیرمجاز به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در ایست بازرسی «کامه» اظهار کرد: کارشناسان غذا و دارو این دانشگاه به‌ دنبال اعلام ماموران ایستگاه بازرسی شهید شیردل در محل حضور یافتند.

وی ادامه داد: با بررسی محموله و تائید بر غیر مجاز بودن و غیر بهداشتی بودن آن، کامیون حامل به همراه بار که از مبدا بوشهر عازم مشهد بود با دستور معاون دادستان توقیف و تا زمان تعیین تکلیف به سردخانه منتقل شد.

مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه بیان کرد: همشهریان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک در حوزه مواد غذایی و بهداشت را به کارشناسان غذا و دارو با شماره تماس ۵۲۲۲۹۲۰۲ اطلاع‌رسانی کنند.

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به ۳۷۵ هزار نفر جمعیت در سه شهرستان تربت حیدریه، مه‌ولات و زاوه در جغرافیای مرکزی استان خراسان رضوی خدمات می‌دهد که از این تعداد ۱۸۷ هزار و ۱۷ نفر در نواحی روستایی سکونت دارند.

این دانشگاه ۲۷۲ تخت در بیمارستان امام حسین (ع) و ۱۹۰ تخت در بیمارستان نهم دی تربت‌حیدریه و ۲۰ تخت در مه‌ولات دارد.

شهرستان ۲۲۴ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب‌ مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha