۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۲۳
کد خبر: 85469985
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز جشنواره دست سازه‌های آموزشی در لارستان با ۶۰ اثر خلاقانه+فیلم

لارستان- ایرنا- جشنواره دست سازه‌های آموزشی به گفته معاون ابتدایی آموزش و پرورش لارستان پس از وقفه چند ساله برگزار شد که از میان ۲۵۰ اثر ارسال شده به جشنواره، ۶۰ اثر در معرض نمایش عموم قرار گرفته است.

رضا نظری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بعد از فراخوانی که در اسفندماه سال گذشته داده شد، در ابتدا یک فیلم کوتاه از توضیح نحوه کار با دست سازه توسط آموزگاران ارسال که توسط ۸ داور پیشکسوت و جوان خبره ارزیابی شد.

نظری ادامه داد: با وجود اینکه امکان ارسال حداکثر سه اثر برای هر نفر وجود داشت، بیش از ۲۵۰ اثر توسط بیش از ۱۰۰ آموزگار از سراسر لارستان به این جشنواره ارسال شد که پس از داوری ۶۰ دست سازه در این جشنواره به نمایش گذاشته شد.
وی عنوان‌ کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، افزایش خلاقیت در آموزش مفاهیم به دانش آموزان ابتدایی و به اشتراک گذاری ایده های خلاقانه بین آموزگاران بوده است.
نظری با اشاره به توسعه جشنواره اظهار داشت: برای فروش و استفاده دیگر مدارس از این دست سازه ها، پیگیر تاسیس فروشگاه مجازی برای این آثار نیز هستیم تا هم منبع درآمدی برای آموزگاران باشد و هم دیگران از این ایده های خلاقانه آموزش مفاهیم به دانش آموزان استفاده کنند.
او اضافه کرد: همچنین قصد داریم نمایشگاه دائمی برای آثار ایجاد کنیم و امیدواریم در سال های آینده نیز این جشنواره برگزار شود و شاهد استقبال بیشتری از سوی جامعه فرهنگی شهرستان باشیم.
نمایش آثار جشنواره ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت ماه سال جاری و در محل مجتمع آموزشی پژوهشی دکتر ایرج عبدالله پور در لارستان ازساعت ۱۶ الی ۲۰ دایر است.
شهرستان لارستان به مرکزیت شهر لار در فاصله ۳۴۰ کیلومتری شیراز در جنوب استان فارس قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha