یکهزار میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های مشاغل خانگی در یزد پرداخت شد

یزد- ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: سال گذشته بیش از یکهزار میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های مشاغل خانگی در استان پرداخت شد.

به گزارش ایرنا "محمدرضا فلاحتی" روز چهارشنبه در مراسم بهره برداری از کارگاه خیاطی در اردکان با بیان اینکه یکی از راههای تحقق شعار سال، مشارکت مردم در توسعه مشاغل خانگی است، افزود: از بین یکهزار و ۶۰۹ طرحی که به بانک برای اخذ تسهیلات معرفی شدند یکهزار و ۲۵۶ طرح توانستند تسهیلات دریافت کنند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه توسعه مشاغل خانگی پشتیبان در سطح استان در دستور کار جدی ما قرار دارد اظهار کرد: در سال گذشته ۵۷ طرح مشاغل خانگی پشتیبان برای اخذ تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

فلاحتی، توسعه مشاغل خانگی در استان را یکی از راه‌های کاهش نرخ بیکاری بانوان بیان و اظهار کرد: راه اندازی بازارچه‌های مشاغل خانگی و همچنین آموزش‌های مختلف برای عرضه و فروش محصولات مشاغل خانگی از اقداماتی است که این اداره کل در حمایت از صاحب این نوع کسب و کارها دنبال می‌کند.

کسب و کارهای خانگی به عنوان راهکاری مهم برای ایجاد اشتغال و درآمد در سراسر دنیا محسوب می شوند و قابلیت انجام این نوع کسب و کار در منزل با مزایای بسیاری برای شاغلان آن همراه است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha