۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۱۳
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85469789
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده منتخب مردم: امنیت جاده قزوین - تنکابن با حساسیت پیگیری شود

قزوین - ایرنا - نماینده منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس دوازدهم شورای اسلامی گفت: ایمنی و امنیت جاده قزوین - الموت - تنکابن در روند احداث آن باید با حساسیت و دقت بیشتری پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سالار ولایتمدار روز چهارشنبه در جریان بازدید از روند احداث جاده قزوین - الموت - تنکابن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: وجه تمایز این جاده با جاده‌های قدیمی، ایمنی و امنیت آن است که همه مجریان باید بر لزوم رعایت آن توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه در روند احداث جاده باید نکات ایمنی به مراتب با دقت و حساسیت بالاتری دنبال شود، تصریح کرد: مسایل مرتبط با ایمن‌ سازی این جاده مثل تامین مالی و موضوعات محیط زیستی و همچنین نیازها و درخواست های مردم منطقه در حاشیه این طرح باید در روند ساخت و تکمیل لحاظ شود.

ولایتمدار در ادامه از تونل‌های احداث شده در مسیر این جاده بازدید کرد و پس از کسب اطلاع از روند احداث تونل های باقی مانده در فاز بعدی طرح به بررسی استحکامات ایجاد شده پرداخت.

نماینده منتخب مردم: امنیت جاده قزوین - تنکابن با حساسیت پیگیری شود

رسیدگی به معیشت کادر درمان در اولویت باشد

نماینده منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس دوزادهم شورای اسلامی در ادامه با حضور در مرکز جامع درمانی معلم کلایه با پرسنل و مراجعه کنندگان این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

سالار ولایتمدار اضافه کرد: یکی از مهم ترین نیازهای مردم نیاز به خدمات بهداشت و درمان است که نباید قشر زحمتکش کادر درمان با مشکل مواجه باشند، به همین دلیل توجه به دغدغه های معیشتی این قشر به خصوص پرستاران باید در اولویت کاری مسوولان باشد.

وی ادامه داد: در حوزه درمان و سلامت مسایل گسترده ای وجود دارد که از موضوع تامین دارویی گرفته تا رسیدگی به مشکلات بیمه ای و اختصاص بودجه لازم برای توسعه و احداث طرح های سلامت محور باید در اولویت باشد.

منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس دوازدهم شورای اسلامی به همراه مسوولان بخش با حضور در مزار شهدای گمنام، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

سالار ولایتمدار همچنین پس از شنیدن صحبت‌های مسوولان الموت شرقی، بر رسیدگی به وضعیت آب شرب مردم، بهسازی جاده‌ها و محورهای مواصلاتی قدیمی، انجام کار مطالعاتی و بررسی همه جانبه طرح‌های اقتصادی و خدماتی در این منطقه تاکید کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha