۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۰۰
کد خبرنگار: 5360
کد خبر: 85469410
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مناف‌ هاشمی در دیدار با دبیرکل فدراسیون جهانی سپک‌تاکرا: نگاه ما حمایتی است

تهران- ایرنا- دبیرکل کمیته ملی المپیک ایران در دیدار با دبیرکل فدراسیون جهانی سپک‎‌تاکرا، گفت: نگاه ما به این رشته حمایتی است.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، حلیم بن قادر، دبیر کل فدراسیون جهانی سپک‌تاکرا و رئیس فدراسیون آسیایی با حضور در کمیته ملی المپیک با سیدمناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک دیدار و گفت‌وگو کرد.

مناف هاشمی در این دیدار که با حضور نصراله پریچهره سرپرست فدراسیون انجمن های ورزشی، سهراب آزاد رئیس انجمن سپک‌تاکرا و جمعی از مدیران برگزار شد، اظهار داشت: تداوم سفرهای شما به ایران به‌نوعی بیانگر نگاه ویژه و حمایتی شما از سپک تاکرای ما است و بسیار جای تقدیر دارد. ما هم به نوبه خود از زحمات سرپرست فدراسیون و رئیس انجمن در راستای رشد و ارتقا این رشته تقدیر می کنیم به‌خصوص که سپک تاکرا مورد توجه بسیاری از جوانان قرار گرفته است.

دبیر کل کمیته ملی المپیک، خاطرنشان کرد: با توجه به میزبانی ایران در رقابت‌های زیر ۲۳ سال پسران جهان که مرداد ماه سال‌جاری برگزار می‌شود از حمایت‌های شما در این زمینه تشکر می‌کنیم و این قول را می‌دهیم که کمیته ملی المپیک در حد توان در ابعاد مادی و معنوی حمایت لازم را در برگزاری این مسابقات خواهد داشت.

مناف هاشمی ابراز داشت: بر روی حمایت ما از سپک‌تاکرا در کمیته بین المللی المپیک حساب کنید، به‌خصوص که حضور بانوان ما با حجاب اسلامی در رقابت‌های مختلف آن بسیار ارزشمند است. فدراسیونی شدن یک رشته بستگی به تصمیمات کارشناسانه‌ای دارد که وزارت ورزش انجام می‌دهد ولی با پتانسیلی که در این رشته می بینیم می‌تواند به سمت فدراسین شدن حرکت کند.

دبیر کل فدراسیون جهانی سپک تاکرا ضمن تقدیر از حمایت‌های کمیته ملی المپیک از این رشته، عنوان داشت: از ابتدا در جریان ورود، رشد وتوسعه سپک تاکرا در ایران بوده و می‌دانم چه قدر زحمت کشیدند. به همین دلیل نگاه ویژه‌ای به سپک تاکرای ایران دارم.

وی یادآور شد: در حال حاضر در جهان ۶۵ کشور فدراسیون سپک تاکرا دارند و به همین دلیل اقدامات لازم از سوی فدراسیون جهانی با کمیته بین‌المللی المپیک برای به رسمیت شناختن و عضویت آن در IOC انجام دادیم که بسیار مطلوب بود .

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha