حمایت فدراسیون جهانی سپک‌تاکرا از برگزاری پیکارهای آسیایی در تهران

تهران- ایرنا- سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی در نشست با رئیس کنفدراسیون سپک‌تاکرای آسیا در تهران ابراز امیدواری کرد که میزبان خوبی برای مسابقات قهرمانی زیر ٢٣ سال آسیا باشیم.

به گزارش ایرنا، نصرالله پریچهره، سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی امروز (دوشنبه) با عبدل‌الحلیم بن قادر دبیرکل فدراسیون جهانی و رئیس کنفدراسیون سپک‌تاکرای آسیا دیدار کرد. در این جلسه‌ سهراب آزاد رییس انجمن سپک تاکرا، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون انجمن‌های ورزشی و علی فولادی‌راد دبیر انجمن سپک‌تاکرا حضور داشتند.

پریچهره در ابتدا ضمن تشکر از حضور دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا در ایران اظهار داشت: فدراسیون انجمن‌های ورزشی با همکاری انجمن سپک تاکرا ایران قصد دارد تا میزبان خوبی برای مسابقات قهرمانی زیر ٢٣ سال آسیا در بخش پسران (مرداد ماه امسال در تهران) باشد.

وی افزود: انتظار داریم که فدراسیون آسیایی و جهانی سپک‌تاکرا همچنان از سپک‌تاکرای ایران حمایت کند تا این رشته بتواند در توسعه و گسترش گام‌های موثرتری بردارد.

سهراب آزاد نیز در ارتباط با میزبانی ایران از نخستین دوره رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا، گفت: در مذاکرات با حلیم، مقرر شد ١٢ کشور در تهران در دو رشته ٣ نفره و ۴ نفره حضور پیدا کنند.

نهایت حلیم بن قادر نیز ضمن تشکر از میزبانی ایران، خاطرنشان کرد: بسیار خوشحالم که در ٢٠ سال گذشته با مسئولان ورزش ایران ارتباط خوبی دارم. امیدوارم که میزبانی ایران در بهترین شکل انجام شود و الگوی خوبی برای سایر کشورها شود. خوشحالم که می‌بینم مسئولان ورزش ایران و به خصوص سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی با جدیت به دنبال برگزاری مسابقات بین‌المللی در ایران هستند و امیدوارم در آینده نیز شاهد میزبانی‌های بیشتری در کشور اسلامی ایران باشیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha