۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۴۸
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85469209
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فعالیت واحدهای طلافروشی زنجان به روال عادی بازگشت

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۴۸
کد خبر: 85469209
فعالیت واحدهای طلافروشی زنجان به روال عادی بازگشت

زنجان - ایرنا -مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان از عادی شدن فعالیت واحدهای طلافروشی زنجان با رفع ابهامات موجود برای این صنف خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا،‌ مجید گلشنی منفرد روز سه شنبه در نشستی با نمایندگان صنف طلافروش استان، افزود: موضوعات و مسائل این صنف درخصوص سامانه های مودیان و تجارت بررسی و واکاوی شد.

وی اضافه کرد: در این راستا مقرر شد برای روان سازی سامانه ها نواقص موجود مورد بررسی قرار بگیرد و بخشی از آنها از سوی اداره کل صمت و بخشی از موارد از سوی دفتر ستاد پیگیری و مرتفع شود.

گلشنی ضمن تشکر از فعالیت واحدهای صنفی در گردش چرخ اقتصادی کشور، گفت: اصناف و به ویژه طلافروشان در برهه های مختلف انقلاب اسلامی خاطرات خوبی از همراهی و حمایت های خود برجا گذاشته اند و قطعا در این برهه حساس کنونی نیز همراهی و همکاری لازم را خواهند داشت.

به گزارش ایرنا، طلافروشان باید طبق تبصره ۳ ماده ۶ قانون تسهیل تکالیف مودیان مالیاتی در یک سامانه نسبت به تکالیف مالیاتی خود و صدور فاکتورهای الکترونیکی اقدام کنند.

این سامانه هنوز به صورت کامل اجرایی نشده ولی متاسفانه در چند روز اخیر برخی از طلافروشان نسبت به این مساله واکنش نشان دادند.

بنابر اعلام اتحادیه طلافروشان در اثر این واکنش ها در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها عنوان شد که طلافروشان به دلیل کاهش قیمت یا موضوع مالیات برای تعطیلی واحدهای خود اقدام کرده‌اند که این مطالب صحت نداشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha