۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۴
کد خبرنگار: 5300
کد خبر: 85468839
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رضازاده: امیدوارم بودجه ورزشی، دغدغه مالی ورزشکاران را از بین ببرد

تهران- ایرنا- قهرمان سابق وزنه‌برداری المپیک درباره بودجه ورزشی ایران گفت: امیدوارم با کمک ریاست جمهوری و مجلس، بودجه در حدی تصویب شود که ورزشکاران دیگر دغدغه مالی و زندگی را از خود دور کنند و فقط به فکر مدال‌آوری باشند.

به گزارش ایرنا، حسین رضازاده امروز سه‌شنبه در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان ۱۴۰۲ در خصوص این مراسم به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به نظرم برگزاری قبل از المپیک روحیه خوبی است و امیدوارم ورزشکارانی که سهمیه المپیک گرفتند، در این رویداد خوب بدرخشند.

وی با تشکر از ریاست جمهور و وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: صحبت‌های رئیس جمهور بر پایه حمایت از ورزشکاران و پیشکسوتان بود. بودجه‌ای که با حمایت رئیسی برای ورزش تصویب شده، افزایش داشته است ولی امیدوارم با کمک ریاست جمهوری و مجلس، بودجه در حدی تصویب شود که ورزشکاران دیگر دغدغه مالی و زندگی را از خود دور کنند و فقط به فکر مدال‌آوری باشند.

قهرمان وزنه‌برداری المپیک با اشاره به بودجه ورزشی ایرنا گفت: ما ۲ سهمیه وزنه‌برداری گرفتیم و در وزن ۸۹ و فوق سنگین، قهرمانان خوبی داریم و عناوین بالایی هم در گذشته کسب کردند اما هیچ چیز را نمی‌شود در المپیک پیش‌بینی کرد و فقط باید امید داشته باشیم که ورزشکاران ما بتوانند مدال خوش رنگی را کسب کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha