الفتی: ورزشکاران ایران جهت رسیدن به سکوهای پرافتخار قهرمانی ثابت قدم خواهند ماند

تهران- ایرنا- ملی‌پوش و المپین تیم ژیمناستیک ایران در مراسم تجلیل از مدال‌آوران سال ۱۴۰۲ گفت: ورزشکاران، جهت رسیدن به سکوهای پرافتخار قهرمانی و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران، مجاهدانه در هر شرایطی تمرین کرده و در راه رسیدن به اهداف خود ثابت قدم خواهند ماند.

به گزارش ایرنا،مهدی الفتی، ورزشکار تاریخ‌ساز در رشته ژیمناستیک که برای اولین بار موفق به کسب سهمیه المپیک برای ایران شد، امروز سه‌شنبه در مراسم تجلیل از قهرمانان سال ۱۴۰۲، در حضور رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان به سخنرانی ایستاد.

متن صحبت‌های او به این شرح است:

ریاست محترم جمهور جناب آقای دکتر رئیسی

سلام علیکم

اینجانب مهدی الفتی عضو تیم ملی ژیمناستیک به نمایندگی از ورزشکاران و قهرمانان ایران زمین از جنابعالی بابت حمایت‌ها و توجه ویژه به جامعه ورزش و جوانان صمیمانه سپاسگزارم.

جناب آقای رئیس جمهور، ورزشکاران، جهت رسیدن به سکوهای پرافتخار قهرمانی و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران، مجاهدانه در هر شرایطی تمرین کرده و در راه رسیدن به اهداف خود ثابت قدم خواهند ماند.

آنچه می‌تواند سختی‌های این مسیر را برای آنان هموارتر نموده و توان مضاعفی برای کسب افتخارات و تاریخ‌سازی در عرصه قهرمانی را رقم بزند، کمک به ورزشکاران جهت تمرکز بر خویشتن سازی، خویشتن‌بانی و تمرینات حرفه ای است. بی‌شک وجه تمایز دولت شما در توجه شایسته به ورزشکاران و امیدآفرینی جهت تلاش مستمر و مضاعف در مسیر قهرمانی است.

جناب آقای دکتر رئیسی، درحال حاضر برخی از ورزشکاران امکانات تمرینی حداقلی را در استان خود ندارند. لذا از جناب عالی استدعا دارم دستور بفرمایید فضاهایی را در استان ها برای قهرمانانی که سال ها تجربه کسب کرده اند در نظر بگیرند تا بتوانند با راه‌اندازی آکادمی‌های تخصصی در رشته‌های خود علاوه بر دنبال کردن تمرینات حرفه‌ای، به قهرمان پروری در کشور کمک نمایند. دستور مساعد جناب‌عالی در این خصوص آینده ورزش کشور را تضمین خواهد کرد.

امید است با همت جناب عالی و مسئولان دلسوز ورزش کشور، روزی فرا برسد که قهرمانان ورزشی هیچ دغدغه‌ای به جزء انتقال علم و تجربه خود به نسل‌های بعدی را نداشته باشند.

در پایان از وقتی که در اختیار اینجانب گذاشتید کمال تشکر را دارم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha