۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۳۹
کد خبرنگار: 5300
کد خبر: 85468856
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کاظمی‌پور: پاداش ویژه ما به بانوان، برابری بین دختران و پسران بود

تهران- ایرنا- معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان درباره پاداش بانوان قهرمان و مدال‌آور گفت: پاداش ویژه به بانوان ورزشکار این بود که اول برابری را بین دختران و پسران شکل بدهیم.

به گزارش ایرنا، مریم کاظمی‌پور امروز سه‌شنبه در حاشیه مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان سال ۱۴۰۲ در خصوص اهداف وزارت ورزش در بخش بانوان اظهار داشت: المپیک جوانان یکی از اهداف کوتاه مدت ما است تا به سهمیه‌های بیشتر المپیک دست پیدا کنیم و در مسیر قهرمانی قرار بگیریم. تا المپیک ۲۰۲۸ نیز برنامه بلند مدت داریم که میزبانی‌های زیادی را در بخش بانوان بگیریم و مسابقاتی را در دستور کار قرار دادیم که رنکنیگ ورزشکاران را بالا می‌برد.

وی ادامه داد: با سیاست‌گذاری وزارت ورزشی در سال ۱۴۰۳ تا قبل از المپیک تامین تجهیزات ورزشکارانی است که رشته‌ آن‌ها وابسته به سخت‌افزار است، مورد توجه قرار گرفت. بخش بعدی حمایت از فدراسیون‌ها در برنامه‌ریزی و تدارکات تیم‌های ملی است و تا المپیک این برنامه‌ها را به صورت مستمر خواهیم داشت.

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به میزان پاداش قهرمان عنوان کرد: پاداش ویژه به بانوان ورزشکار این بود که اول برابری را بین دختران و پسران شکل بدهیم و البته از طرف کمیته ملی المپیک و پارالمپیک نیز حمایت‌های ویژه از ورزشکارانی که شانس مدال زیادی را در المپیک دارند، مورد توجه قرار داده است. پاداش مدال آوران المپیکی نیز نسبت به رنگ مدال و رنکینگ آن مسابقات محاسبه می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha