پیام امیدبخش تانک روس‌ها به کشتی جهان

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۱۳
کد خبر: 85468713
پیام امیدبخش تانک روس‌ها به کشتی جهان

تهران- ایرنا- ستاره مسلمان کشتی جهان با انتشار پیامی در فضای مجازی نسبت از امیدواری خود برای حضور در المپیک سخن به میان آورد.

به گزارش ایرنا، در پایان رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی روسیه عبدالرشید سعدالله‌یف توانست به عنوان قهرمانی این کشور در وزن ۹۷ کیلوگرم دست پیدا کند. هر چند که این قهرمانی در گذشته به معنای حضور او در تیم ملی بود اما تعلیق دارنده ۲ نشان طلای المپیک از سوی اتحادیه جهانی کشتی موجب شده تا دوستداران این ستاره مسلمان از حضور وی در المپیک پاریس مطمئن نباشند.

عبدالرشید سعدالله‌یف که پنج مدال طلای قهرمانی جهان را در کارنامه دارد بعد از قهرمانی کشور روسیه در پیامی نوشت: الحمدلله که به تشک برگشتم و می‌توانم با کشتی خود هواداران را خوشحال کنم. این اتفاق برای من مثل نفس کشیدن بود و به پیروزی در این مسابقات قهرمانی روسیه نیاز داشتم.

وی در ادامه نوشت: پرونده کشتی‌های من در تورنمنت‌های داخلی روسیه بسته شد اما برای حضور در المپیک همچنان موانعی پیش‌رو دارم. هر کاری از دستم بر آمد انجام دادم و معتقدم المپیک سوم هنوز برای من از دست رفته نیست. من منتظرم و امیدوارم عقل سلیم پیروز شود و نهادهای ورزشی تصمیم عادلانه‌ای در مورد پذیرش من بگیرند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha