سعدالله‌یف برای حضور در پاریس چه گفت؟

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۳۳
کد خبر: 85474070
سعدالله‌یف برای حضور در پاریس چه گفت؟

تهران- ایرنا- دارنده ۲ طلای کشتی آزاد جهان و المپیک از کشور روسیه اعلام کرد که هنوز امیدوار به حضور در بازی‌های المپیک پاریس هستم.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی روسیه با برگزاری دیدارهای نهایی ۶ وزن المپیکی در سالن ۱۱ هزار نفری LIVE Arena در نزدیکی مسکو برگزار و نفرات منتخب این تیم برای حضور در المپیک پاریس و جهانی اوزان غیرالمپیکی مشخص شدند. البته در ۴ وزن نیز نفرات برتر مسابقات کشوری باید یک مرحله دیگر رقابت کنند تا ملی‌پوش نهایی مشخص شود.

عبدالرشید سعدالله‌یف درگفت‌وگویی با سایت کشتی روسیه در خصوص وضعیت جسمانی خود اظهار کرد: با وجود اینکه اخیرا یک عمل جراحی جدی را پشت سر گذاشتم، تنها بعد از چهار ماه با نظارت پزشک ضمن آغاز تمرینات در مسابقات قهرمانی کراسنویارسک یاریگین نیز شرکت کردم.

عبدالرشید سعدالله‌یف آزادکار مسلمان و داغستانی در حالی در پیکارهای قهرمانی کشور روسیه شرکت کرد که ماه گذشته در کمیته بین‌المللی المپیک مانع از حضورش در گزینشی المپیک در سطح قاره اروپا در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان شد و به جای او علیجان جبرئیلوف موفق به کسب سهمیه وزن ۹۷ کیلوگرم شد.

وی افزود: در این مسابقات بسیاری از علاقه‌مندان به ورزش کشتی در سالن مسابقات حاضر بودند تا از نزدیک به تشویق من بپردازند. سال سختی را پشت سر گذاشتم چرا که اجازه حضورم را در رقابت قهرمانی اروپا و تورنمنت رنکینگ‌دار ندادند اما این موضوع به من انگیزه داد تا از نظر روحی و روانی خود را بیشتر آماده کنم.

وی در خصوص اینکه حضورتان در المپیک قطعی است یا خیر؟ خاطر نشان کرد: اگر حضورم در المپیک پذیرفته شود تصمیم را برای پاریس خواهم گرفت. فکر می‌کنم که یک ماه مانده به بازی‌های المپیک به نوعی کارم را شروع خواهم کرد. قلبم به من می‌گوید که در المپیک پاریس حضور خواهم داشت.

دارنده ۲نشان طلای المپیک به ششمین قهرمانی خود در کشور روسیه اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۰سال است که در بالاترین سطح کشتی روسیه به روی تشک می‌روم. ششمین قهرمانی روسیه برای مدت طولانی در یاد همه علاقه‌مندان به کشتی خواهد ماند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha