۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۴۵
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85468622
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای ۳۰۰ برنامه گرامیداشت مقام معلم در لرستان

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۴۵
کد خبر: 85468622
اجرای ۳۰۰ برنامه گرامیداشت مقام معلم در لرستان

خرم آباد _ ایرنا _ سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت: امسال ۳۰۰ ویژه برنامه به مناسبت گرامیداشت مقام شامخ معلم در این استان برگزار شده است.

به گزارش ایرنا یونس بهاروند ایرانیا روز سه شنبه در همایش گرامیداشت مقام شامخ معلم بیان کرد: موضوع تعلیم و تربیت تقدسی دارد و معلمان پرچمداران تعالی این مسیر هستند.

وی اظهار داشت: انسان قابلیت ارتقا دارد و این امر از تعلیم و تربیت آغاز می شود و در این مسیر نورانی هیچگونه شغلی برتر از معلمی نیست.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان ادامه داد: علم و یادگیری در بسیاری از آیات و احادیث مورد تاکید بوده و در دین اسلام بر این مهم تاکید شده است.

بهاروند ایرانیا تکید کرد: کار معلمی امری مقدس است و هیچ شغلی بر معلمی ارجحیت ندارد.

وی با اشاره به برنامه های سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) در استان اضافه کرد: ۳۰۰ برنامه در هفته گرامیداشت مقام معلم در دستگاه تعلیم و تربیت استان اجرا شده است.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه تلاش می شود جایگاه این نهاد تربیتی ارتقا یابد اظهار داشت: یک هزار و ۱۰۰ معلم و دانش آموز در لرستان به شهادت رسیده اند.

بهاروند ایرانیا با بیان اینکه ۴۵ معلم نمونه لرستان با مقام معظم رهبری دیدار کردند، گفت: از هر استان سه نفر به مرحله کشوری طرح معلم نمونه معرفی شدند که از مجموع ۱۵ معلم برتر کشوری، "نورمحمد سلطانی" دارای مدرک دکترای مدیریت و منابع انسانی آموزگار دبستان شهید فلاحی منطقه زاغه و "علی یار پادروند" دبیر متوسطه دوم شهرستان رومشکان از لرستان هستند.

وی با بیان اینکه چهار هزار و ۹۸۳ مدرسه در سطح لرستان وجود دارد ادامه داد: چهار هزار معلم این استان در طرح معلم نمونه شرکت کرده اند که از این مجموع ۷۶۳ نفر به مرحله مناطق و ۷۴ معلم با ارزیابی کمیته های تخصصی به مرحله استانی راه یافتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha