کشف کالای قاچاق میلیاردی در رباط کریم/ناکامی سارقان در رسیدن به آزاد راه تهران –ساوه

رباط کریم-ایرنا- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۱۰۰ میلیارد ریال دستگاه تولید برق بنزینی و گازوئیلی خارجی قاچاق در نصیرشهر رباط کریم خبر داد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سردار" کیومرث عزیزی" در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان رباط کریم انباری را در یکی از محلات نصیرشهر که محل دپو کالا و تخلیه بارهای بسته بندی شده بود را شناسایی و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی وارد انبار شده و در بازرسی ها ۷۵۰ دستگاه تولید برق بنزینی و گازوئیلی خارجی به ارزش ۱۰۰ میلیارد کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد، تصریح کرد: انبار مورد نظر پلمب و کالای کشف شده به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل داده شد.

ناکامی سارقان در رسیدن به آزاد راه تهران –ساوه

سرهنگ تیمور کلانتری در این خصوص اظهارداشت: در جریان اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۵ منجیل آباد در حال گشت زنی به یک دستگاه خودروی پراید با چهار سرنشین که در حال زاغ زنی خودروهای پارک شده بودند، مشکوک شده و موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رباط کریم ادامه داد: ماموران انتظامی، خودروی مشکوک را به صورت نامحسوس زیر نظر گرفته و برای بررسی موضوع، آن را متوقف کردند که در همین حین یکی از سرنشینان خودرو پیاده شده و اقدام به باز کردن درب کاپوت یک دستگاه خودرو وانت پارک شده کرد.

سرهنگ کلانتری افزود: متهم۲۲ ساله با مشاهده ماموران گشت متواری شد که پس از تعقیب و گریز کوتاه توسط ماموران انتظامی دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با همکاری متهم دستگیر شده، ۳ متهم دیگر حین فرار با یک دستگاه خودروی دیگر و قبل از ورود به آزاد راه تهران ساوه بازداشت شدند که متمهان یک نفرخانم ۲۰ ساله و دو مرد ۲۳ و ۲۵ ساله بودند که در بازرسی از خودروی توقیفی متهمان، تعداد ۴ دستگاه رایانه مسروقه متعلق به خودرو کشف شد و متهمان به همراه اقلام مکشوفه به کلانتری انتقال داده شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha