۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۳۳
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85379114
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شلیک پلیس و بازداشت فروشنده مواد مخدر در استان تهران

تهران -ایرنا - زندان، جزای سارق سابقه دار لوازم داخلی خودرو در ری ،متلاشی شدن باند سرقت منزل در رباط کریم،کشف مقادیری مواد مخدر در ملارد ، پایان خط سارقان محتویات خودرو در قرچک شلیک پلیس و بازداشت فروشنده مواد مخدر در دماوند از اهم اخبار اقدامات پلیس در شهرستانهای استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته است.

زندان، جزای سارق سابقه دار لوازم داخلی خودرو

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک سارق حرفه ای لوازم داخلی خودرو، خبر داد و گفت: متهم در بازجویی های انجام شده به ۳۰ فقره سابقه سرقت در جنوب تهران و شهرستان ری، خبر داد.

سرهنگ "محمد قاسم طرهانی" در گفت‌وگو با خبرگزاری پلیس، به دستگیری یک سارق سابقه دار لوازم داخلی خودرو اشاره کرد و گفت: با شکایت های تنی چند از شهروندان ساکن شهرستان ری در خصوص سرقت لوازم داخلی خودروهایشان، تیم های عملیاتی و انتظامی این فرماندهی، با هماهنگی های انجام شده برای دستگیر متهم یا متهمان وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: تحقیقات ادامه داشت تا این که با همکاری مالباختگان این پرونده ها، مشخصات و شگردهای سرقت یکی از سارقان حرفه ای و سابقه دار لوازم داخلی خودرو شناسایی و اقدامات برای دستگیری وی ادامه یافت.

وی تصریح کرد: با سرنخ های به دست آمده، ماموران پلیس آگاهی شهرستان ری موفق شدند مخفیگاه این متهم را شناسایی کرده و با هماهنگی از سوی مرجع قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی ری منتقل کنند.

سرهنگ طرهانی، بیان کرد: در بازجویی های انجام شده از متهم، وی به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کرد و عنوان داشت که هر بار پس از رهایی از زندان مجددا به سراغ اقدامات مجرمانه خود رفته و به سرقت لوازم داخلی خودرو می پرداخته است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری، با اشاره به این که سارق مذکور پس از تکمیل پرونده به دادسرا منتقل شد، گفت: بنابر دستور مرجع قضائی، این مجرم راهی زندان شد.
وی در پایان با اعلام اینکه سرقت باعث بروز ناامنی در جامعه می‌شود، تصریح کرد: توجه به هشدارها و توصیه‌های انتظامی و رعایت نکات حفاظتی توسط مردم از بروز بسیاری از سرقت‌ها جلوگیری می کند.

متلاشی شدن باند سرقت منزل

سرهنگ "علی زنگنه" فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در گفت ‌و گو با خبرنگاران گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در رباط کریم و پرند، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرارگرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی محیطی و شباهت شگرد سارقان در تمامی سرقت ها، موفق شدند در این خصوص یک نفر را شناسایی و در شهر پرند دستگیر کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از دستگیری در بازجویی های به عمل آمده با مشاهده ادله و مستندات پلیسی لب به اعتراف گشوده و به ۱۵ فقره سرقت منزل از نقاط مختلف شهرستان رباط کریم به همراه ۳ نفر همدستش اعتراف کرد

سرهنگ زنگنه گفت: پس از متلاشی شدن این باند ۴ نفره، سرقت ها در شهر پرند و رباط کریم به طور محسوسی کاهش یافته و تحقیقات در خصوص تعداد دقیق سرقت ها و کشف زوایای پنهان این پرونده همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در پایان با اشاره به این که متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، به شهروندان توصیه کرد: مراقبت‌های لازم در خصوص پیشگیری از سرقت را به عمل آورده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

جمع آوری معتادین متجاهر در شهرستان رباط کریم

سرهنگ "علی زنگنه" اظهار داشت: این طرح در قالب برنامه هماهنگ شده و در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با موضوع جمع آوری معتادان تابلو و پرخطر به منظور زیباسازی چهره شهر و کاهش سایر جرائم به مدت ۲ شبانه روز در سطح شهرستان رباط کریم به اجرا در آمد.

وی ادامه داد: در طی اجرای این طرح تعداد ۴۸ نفر از معتادان تابلو و خطرناک در رباط کریم، پرند و نصیرشهر جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند.
سرهنگ زنگنه با بیان اینکه تردد معتادان کارتن خواب در سطح شهرها تاثیری منفی بر احساس امنیت شهروندان دارد، بیان داشت: طبق آمار درصد قابل توجهی از سرقت های خرد شهر نیز توسط معتادان متجاهر انجام می گیرد که از این رو جمع آوری این دسته از افراد با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد .

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در پایان ضمن اعلام این مطلب که شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل نمایند خاطرنشان کرد: سامانه ۱۹۷ پلیس نیز آماده دریافت هرگونه پیشنهاد و تقدیر و انتقاد از عملکرد انتظامی از سوی شهروندان می باشد.

کشف ۱۸ کیلوگرم موادمخدر در ملارد

سرهنگ "منصور خدایی" فرمانده انتظامی شهرستان ملارد گفت: در پی اخبار رسیده از منابع خبری و اقدامات فنی و اطلاعاتی مبنی بر فروش عمده تریاک در جاده ملارد، لذا رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: پس از حصول اطمینان و کسب دستور قضائی، ماموران در قالب دو تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملارد به محل مورد نظر اعزام که در بازرسی از محل، مقدار ۱۸ کیلوگرم تریاک کشف شدند.

سرهنگ خدایی تصریح کرد: در این خصوص ۴ نفر متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد در پایان با تاکید بر تداوم و استمرار مبارزه همه جانبه و برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان موادمخدر، از عموم شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه فعالیتی در این راستا، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند
شلیک پلیس، پایان فرارخرده فروش مواد مخدردر دماوند
فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری یک نفر خرده فروش مواد مخدر همراه با انواع مواد در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ " مرتضی ملکی" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس اظهار داشت: ماموران انتظامی واحد گشت کلانتری ۱۲ گیلاوند، شب گذشته هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، متوجه رفتار مشکوک راننده یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵شدند که دستور توقف دادند.

وی افزود : راننده خودرو به محض مشاهده ماموران متواری و ماموران با تعقیب خودرو و چندین مرتبه دستور ایست ، در نهایت با رعایت قانون بکارگیری سلاح ، اقدام به تیراندازی به سمت لاستیک خودرو کرده و موفق شدند، خودرو را متوقف و متهم را دستگیر کنند.

وی اظهارداشت: در بازرسی از خودرومقدار ۲۰ پک موادمخدر از نوع شیشه وتعداد۴ پک موادمخدر از نوع هروئین کشف که در این زمینه پرونده ای تشکیل و به همراه متهم برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی شد.

پایان خط سارقان محتویات خودرو در قرچک
فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ "یداله طهماسیان" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در شهرستان قرچک، شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ زیبا شهر با انجام تحقیقات گسترده و به کارگیری شیوه های نوین پلیسی موفق به شناسایی سارقان محتویات خودرو شدند که پس از هماهنگی با مقام قضائی با انجام یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند که پس از بازرسی محل دستگیری متهمان تعداد ۲ دستگاه خودروی پراید سرقتی و مقداری اموال مسروقه داخل خودرو شامل زاپاس ،ضبط و باند، جعبه ابزار ، انواع لاستیک، انواع رینگ چرخ و... کشف و به همراه متهمان به کلانتری تحویل دادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی به ۲۸ فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان قرچک ، ورامین ،پاکدشت ،شهر ری و تهران به ارزش ۱۵ میلیارد ریال اعتراف کردند.

سرهنگ طهماسیان اظهار داشت : متهمان به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و با قرار مناسب روانه زندان شدند و اینکه تحقیقات در راستای شناسایی و کشف جرائم احتمالی از سوی متهمان در دست اقدام می باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک در پایان ضمن توصیه های انتظامی جهت پیشگیری اینگونه سرقت ها از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و یا سامانه پیامکی ۱۱۰۲۱۱ اعلام تا در اسرع وقت در این خصوص اقدام شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha