۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۳۵
کد خبر: 85318981
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محموله چوب قاچاق در رباط کریم کشف شد

۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۳۵
کد خبر: 85318981
محموله چوب قاچاق در رباط کریم کشف شد

رباط کریم - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم گفت: ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون توسط ماموران انتظامی کشف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس غرب استان تهران، سرهنگ علی زنگنه روز دوشنبه با اشاره به اینکه قاچاق چوب و قطع غیرمجاز درختان جنگلی به تاراج بردن ثروت ملی است، اظهار داشت: از بین رفتن منابع طبیعی ضرر جبران‌ناپذیری را به محیط زندگی وارد می‌کند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان رباط کریم به منظور مقابله با پدیده شوم قاچاق، حین کنترل خودروهای عبوری در ایست و بازرسی اتوبان ساوه - تهران به یک دستگاه کامیون بنز به ظن حمل بار قاچاق مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن‌ را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از کشف ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از این کامیون خبر داد و خاطرنشان کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مسئو با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش چوب‌های کشف شده را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تحویل داده شد.

سرهنگ زنگنه در پایان به عزم راسخ پلیس برای برخورد با پدیده شوم قاچاق اشاره کرد و از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان، مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند
دستگیری شرور سابقه دار در شهرستان قدس

یک محموله چوب قاچاق در رباط کریم و ۲۰ مواد مخدر در شهریار کشف شد

فرماندهی انتظامی شهرستان قدس از دستگیری شرور سابقه دار توسط ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ غلامعلی نعمتی در تشریح این خبر گفت: ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی پس پی وصول خبری مبنی بر حمل و نگهداری سلاح گرم توسط یکی از اشرار سابقه دار، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ نعمتی افزود: ماموران کلانتری با پایش اطلاعات بدست آمده و شناسائی متهم، پس از هماهنگی قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و دربازرسی از مخفیگاه وی یک قبضه سلاح کلت کمری ، ۲ تیغه خشاب و ۲۵ تیر جنگی ، ۱۶ قبضه انواع سلاح سرد ، ۲ عدد افشانه و ۲ دستگاه شوکر کشف کردند.

این مسئول اظهار داشت: متهم دستگیر شده که از اراذل و اوباش سطح دار شهرستان و دارای سابقه می باشد، با توجه به ادله و مستندات موجود و اقلام کشف شده غیرمجاز، پیس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ نعمتی خطاب به شهروندان گفت: پلیس خدمتگزار به صورت شبانه روزی در تلاش است تا نظم و امنیت را در جامعه نهادینه نماید و کسانی که بخواهند با انجام اعمال مجرمانه و غیر قانونی، امنیت شهروندان را نادیده بگیرند با واکنش سخت و قانونی پلیس مواجه شده و از شهروندان انتظار است با اعلام سریع گزارشات انتظامی، ما را در این ماموریت خطیر یاری رسانند.

دستگیری مالخر با ۵۶ قلم اموال مسروقه در شهریار

یک محموله چوب قاچاق در رباط کریم و ۲۰ مواد مخدر در شهریار کشف شد


با تلاش ماموران پایگاه آگاهی شهریار یک مالخر دستگیر و ۵۶ قلم اموال مسروقه از مخفیگاهش کشف شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ پیمان فتاحی درتشریح این گفت: در پی گزارش سرقت های سریالی قطعات خودرو و ساختمان، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار افزود: مأموران پایگاه آگاهی تحقیقات میدانی خود را برای شناسایی و دستگیری مالخران را با تشدید سرکشی ها از ضایعاتی ها آغاز کردند.

سرهنگ فتاحی تصریح کرد: تحقیقات میدانی پلیس در این رابطه ادامه داشت تا این که اطلاعاتی در خصوص خرید و فروش شبانه اموال مسروقه به دست آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار خاطرنشان کرد: مأموران پایگاه آگاهی پس از چند شبانه روز کنترل نامحسوس با اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی یک متهم مالخر را دستگیر کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این عملیات ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم، ۵۶ قلم لوازم مسروقه شامل؛ کابل برق، سنگ فرز، دستگاه دریل، هیلتی، دوچرخه، دینام کولر، گیربکس موتورسیکلت، جک درب، پمپ آب، باتری خودرو، تابلو برق، کامپیوتر خودرو، جرثقیل دستی، جک خودرو، کپسول گاز،موتور یخچال، کفکش و سم پاش را کشف کردند.

سرهنگ فتاحی اضافه کرد: متهم در تحقیقات به عمل آمده و با شناسایی اموال مسروقه توسط تعدادی از مالباخته ها، به خرید اموال مسروقه اعتراف کرد.

وی یادآور شد: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارقان و کشف دیگر جرائم احتمالی با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha