۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۰۳
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85468437
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

فراخوان تولیدات نمایشی "شب‌های الوند" در همدان اعلام شد

همدان- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: فراخوان نخستین همایش تولیدات نمایشی "شب‌های الوند" با مشارکت انجمن هنرهای نمایشی استان و با هدف حمایت از تولیدات نمایشی اعلام شد.

مسعود ویژه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ضرورت افزایش جمعیت، فرزندآوری و تقبیح سقط جنین، مبارزه با استکبار جهانی و ترویج استکبار ستیزی، نماز، بیان خدمات و پیشرفت های نظام، خدمات خاص دولت انقلابی، افشای فتنه ۱۴۰۱، ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و بخش فلسطین و غزه از موضوعات و محورهای مورد تاکید همایش تولیدات نمایشی شب‌های الوند است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان بیان اینکه تولیدات نمایشی در این رخداد هنری بر محور ارزش ها و هنجارهای جامعه ایرانی-اسلامی استوار و بنا شده است، ادامه داد: مفاخرملی، دینی و مذهبی، مفاخر منطقه ای، استانی و قومی آیین ها و مناسک منطقه ای–بومی و ملی از دیگر محورهای تولیدات نمایشی این همایش است.

فراخوان تولیدات نمایشی "شب‌های الوند" در همدان اعلام شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، آخرین مهلت ارسال درخواست و طرح به دبیرخانه را ۳۰ اردیبهشت اعلام کرد و گفت: آخرین مهلت دریافت پروانه نمایش و ارسال به دبیرخانه ۲۵ مردادماه است.

ویژه ادامه داد: علاقه‌مندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه این همایش واقع در بلوار مفتح، مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا، معاونت هنری و سینمایی ارسال کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha