معرفی نفرات راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی جام اسکواش «گرگان جونیر»

گرگان- ایرنا- نفرات راه یافته به دومین دوره رقابت‌های اسکواش جام «گرگان جونیر» در بخش دختران مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این رقابت‌ها که از صبح امروز با حضور ۷۸ راکت به دست در محل خانه اسکواش گرگان در پنج رده سنی آغاز شده، با برگزاری مسابقات مرحله مقدماتی، هشت نفر راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی هر رده سنی مشخص شدند.

بر این اساس در رده سنی کمتر از ۱۱ سال: ترنم کارگر، مهرسا امامیان، السا زارعیان، دایانا پورخوشبخت، مهرسا دری، دلسا ترک ترابی، سما پیله‌ور، آترین حیاتی به مرحله یک چهارم راه یافتند.

رده سنی کمتر از ۱۳ سال: تیانا تورانی، نیایش محمودی، غزل امینی‌پور، آریسا صادقی، مهرگان قریب، روژان محبی، یسنا ولی زاده، آرینا شیرخانقاه در جمع هشت نفر پایانی قرار گرفتند.

رده سنی کمتر از ۱۵ سال: باران روحانی، عسل سکوت، آمنا اسفندیاری، سانای اسدی، شاینا امیری، فاطیما قانعی، سلوا موسی زاده، عسل محمدی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

رده سنی کمتر از ۱۷ سال: باران محمدپور، فاطمه فرازمندی، آیلین کشفی، آیلین بابایی، هانیه بذرافشان، رسپینا خان محمدی، آنیتا محمد امین زاده، پرنیان نجفی نیز رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی را برگزار خواهند کرد.

و در رده سنی کمتر از ۱۹ سال: پارمین نکوپایان، دینا نمازی، سپیده نادیان، مرضیه قاسمپور، نارگل رمضان زاده، فاطمه تازیکه، زهرا کریمی، شکیبا قلی‌پور با شکست رقبا خود به جمع هشت نفر برتر این مسابقات راه یافتند.

مسابقات مرحله یک چهارم فردا برگزار خواهد شد و تا فینال ادامه خواهد داشت.

بعد از مسابقات دختران مسابقات پسران در همین رده‌های سنی برگزار خواهد شد.

دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان جونیور» که در تقویم کنفدراسیون آسیایی ثبت شده از امروز دوشنبه با حضور ۷۸ ورزشکار دختر و ۶۸ ورزشکار پسر در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷ و ۱۹ سال در محل خانه اسکواش گرگان آغاز شده تا ۲۱ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

این مسابقات یکی از مراحل گزینشی تیم ملی اسکواش جوانان ایران جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در ۲ بخش دختران و پسران است.

مسابقات آسیایی جوانان ماه آینده در پاکستان برگزار خواهد شد.

گلستان از استان‌های پیشرو و مطرح در رشته اسکواش است که عملکرد هیات این استان در سال گذشته سبب قرار گرفتن آن در رده دوم کشور شد.

مسابقات اسکواش جام جونیور هر سال چهار دوره برگزار می‌شود که شهرهای تهران، یزد و گرگان میزبان ثابت هر دوره هستند و دوره چهارم امسال در گیلان برگزار خواهد شد.

مسابقات گرگان‌ جونیور امسال، اولین دوره این مسابقات در سال جاری است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha