نفرات راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی اسکواش «گرگان جونیور» مشخص شدند

گرگان- ایرنا- نفرات راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های اسکواش جام «گرگان جونیور» در بخش بانوان روز چهارشنبه مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در روز دوم مسابقات اسکواش «گرگان جونیور» که به میزبانی خانه اسکواش گرگان در حال برگزاری است، چهره‌های راه‌یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.

براساس این گزارش در رده سنی کمتر از ۱۹ سال، فاطمه فلاحتی و نازنین تقی‌نژاد هر ۲ از یزد به همراه شکیبا قلی‌پور و نرگس سلطانی هر ۲ از گلستان به نیمه نهایی راه یافتند.

در رده سنی کمتر از ۱۷ سال، پارمین نیکوکار و باران محمدپور هر ۲ از تهران در کنار آوا الله‌وردی از یزد و ثمین حسن‌پور از فارس به دور بعدی صعود کردند.

همچنین پرنیان نجفی و هانیه بذرافشان هر ۲ از اصفهان، شاینا امیری از تهران و عسل محمدی از مرکزی راهی دور بعد در رده سنی کمتر از ۱۵ سال شدند.

باران رحمانی از آذربایجان‌غربی، سانای اسدی از آذربایجان‌شرقی‌هستی امیدی‌بینگلی از اصفهان و عسل سادات‌سکوت از تهران راهی نیمه نهایی رده سنی کمتر از ۱۳ سال شدند.

همچنین در رده سنی کمتر از ۱۱ سال ترنم کارگرحاجی‌آبادی از یزد، مهرگان قریب از مرکزی، فدرا فروزانفر از خراسان جنوبی و هلما جوهری از اصفهان به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرده‌اند.

مسابقات این مرحله فردا پنجشنبه دوازدهم مرداد ماه برگزار خواهد شد.

مسابقات اسکواش گرگان جونیور برای نخستین بار است که به میزبانی استان گلستان و شهر گرگان در حال برگزاری است.

در مجموع ۲۳۷ ورزشکار از ۱۶ استان کشور در این مسابقات حضور یافتند که ۱۰۲ نفر در بخش بانوان و ۱۳۵ نفر در بخش مردان رقابت می‌کنند.

۱۵ ورزشکار نیز از کشور عراق در این مسابقات شرکت کرده‌اند که یک نفر در بخش دختران و ۱۴ نفر از آنها در بخش پسران در حال فعالیت هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha