پسران راه‌ یافته به مرحله نیمه‌ نهایی رقابت‌های اسکواش گرگان جونیور مشخص شدند

گرگان- ایرنا- نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های اسکواش پسران جام «گرگان جونیور» مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مسابقات از روز گذشته با حضور ۶۸ اسکواش‌باز از استان‌های مختلف کشور در محل خانه اسکواش گرگان آغاز شده، پس از مسابقات مرحله مقدماتی و حذفی، سه‌شنبه شب مرحله یک چهارم نهایی برگزار و نفرات برتر به دور نیمه نهایی راه یافتند.

در ۲۰ مسابقه برگزار شده پنج رده سنی این رقابت‌ها نتایج زیر به دست آمد:

در رده سنی کمتر از ۱۱ سال، امیرحسین نظری در یک رقابت حساس، سنگین، فشرده و پنج سته توانست با نتیجه سه بر ۲ اهورا فیروزی را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی راه یابد.

همچنین محمدرادین عبداللهی، امیرعطا محجل‌فرید و مصطفی احراری با نتیجه مشابه سه بر صفر به ترتیب آران مطیع، محمدطاها نجفی و آراد شاه‌علی را مغلوب کردند و سه راه یافته دیگر به مرحله نیمه نهایی این رده سنی شدند.

در رده سنی کمتر از ۱۳ سامیار صفری، آرین عباسی و امیررضا الوانساز در سه ست متوالی به ترتیب ماهان موجودی، ارشک احمدآبادی و آبتین فروتن را شکست دادند و به همراه امیرمهدی خراشادی‌زاده که توانست سه بر یک سبحان زحمتکش را مغلوب کند، راهی نیمه نهایی شدند.

در رده سنی کمتر از ۱۵ سال، آریا عمودی‌نژاد سه بر یک فرزاد کشفی را مغلوب کرد و به نیمه نهایی راه یافت.

همچنین رایان گلابیان، علی رحیمی‌کاری و یوسف قرشی در همین رده سنی هر کدام با نتایج مشابه سه بر صفر به ترتیب در برابر پوریا علی‌دوست، امیرحسین رستمی و سیدباراد طهماسبی پیروز و جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کردند.

فرزاد حق‌خواه، آرین جعفرطیار، محمدصالح آخانی و باربد چاوشی چهار اسکواش‌باز رده سنی کمتر از ۱۷ سال بودند که هر چهار نفر با نتیجه مشابه سه بر صفر به ترتیب آراد نیک‌نفس، علی‌سینا عرفانی، سام گلابیان و طاها خرسند را شکست دادند و به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

عرفان مهدی‌پور، محمد چنگانیان و امیرحسین رضازاده در رده سنی کمتر از ۱۹ سال در سه ست متوالی به ترتیب محراب‌ خراسانی‌نژاد، علی‌رضا خالقی‌ده‌آبادی و شایان گلعلی‌پور را مغلوب کردند و به همراه مبین سیدان که سه بر یک پارسا اشجعی را شکست داده بود، برگزار کننده رقابت‌های مرحله نیمه نهایی این رده سنی از این مسابقات خواهند بود.

دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان جونیور» که در تقویم کنفدراسیون آسیایی ثبت شده از روز دوشنبه با حضور ۷۸ ورزشکار دختر و ۶۸ ورزشکار پسر در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷ و ۱۹ سال در محل خانه اسکواش گرگان آغاز شده تا ۲۱ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

این مسابقات یکی از مراحل گزینشی تیم ملی اسکواش جوانان ایران جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در ۲ بخش دختران و پسران است.

مسابقات آسیایی جوانان ماه آینده در پاکستان برگزار خواهد شد.

گلستان از استان‌های پیشرو و مطرح در رشته اسکواش است که عملکرد هیات این استان در سال گذشته سبب قرار گرفتن آن در رده دوم کشور شد.

مسابقات اسکواش جام جونیور هر سال چهار دوره برگزار می‌شود که شهرهای تهران، یزد و گرگان میزبان ثابت هر دوره هستند و دوره چهارم امسال در گیلان برگزار خواهد شد.

مسابقات گرگان‌ جونیور امسال، اولین دوره این مسابقات در سال جاری است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha