به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مازندران، سیدکاظم حسینی کارنامی روز دوشنبه، به اقدامات گسترده شرکت توزیع نیروی برق در راستای مدیریت مصرف برق و کاهش هدر رفت و ارائه خدمات نوین به مشترکین خبر داد و اظهار داشت: بازرسی ۱۴۲ هزار کنتور برق در سال ۱۴۰۲، انجام شد که در این طرح، ۲۳ هزار کنتور معیوب شناسایی و تعویض شد.
وی افزود: این اقدام منجر به بازگشت ۳۲ میلیون کیلووات ساعت مصرف برق و صرفه جویی قابل توجه در هزینههای مشترکین شد.
حسینی کارنامی همچنین به کشف سه هزار انشعاب غیرمجاز در این بازدیدها اشاره و تصریح کرد: با متخلفین مطابق قانون برخورد قانونی صورت گرفت و ۱۳ میلیون کیلووات ساعت برق به چرخه فروش بازگشت.
وی هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکین را گامی بلند در راستای مدیریت مصرف دانست و گفت: هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکین یکی از مهمترین دستاوردهای این شرکت بود و با اقدام لازم و با برنامهریزی دقیق و تلاش شبانهروزی همکاران اتفاق افتاد.
وی افزود: مدیریت مصرف برق، بهینهسازی شبکه و ارائه خدمات نوین به مشترکین از جمله برنامههای شرکت توزیع نیروی برق است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران بیان کرد: هوشمندسازی در بخشهای عادی و دیماندی انجام شده که شامل تعویض کنتور، تعویض تابلو سنجش، کنترلپذیری پستهای اختصاصی مشترکین ولتاژ اولیه است.
حسینی کارنامی از ثبت اطلاعات ۲۳ هزار مشترک دارای کنتور هوشمند و امکان دسترسی برخط به این اطلاعات خبر داد و گفت: این اقدام به مشترکین گرامی این امکان را میدهد که به طور لحظه ای از میزان مصرف برق خود مطلع شده و نسبت به مدیریت آن اقدام نمایند.
حسینی در ادامه تعهد به ارائه خدمات باکیفیت، مدیریت مصرف، صرفه جویی در منابع ملی و حفظ حقوق بیت المال را از مهمترین اقدامات صورت گرفته برشمرد.
مازندران ۲ شرکت توزیع برق با مرکزیت ساری و نوشهر دارد. شرکت توزیع برق منطقه ساری که با نام مازندران شناخته می شود حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک دارد و شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران نیز با زیر پوشش داشتن ۹ شهرستان به حدود ۶۲۸ هزار مشترک خانگی، عمومی، کشاورزی، صنعتی و سایر مصارف خدمات ارائه میدهد.
نظر شما