نصب ۱۷هزار و ۹۰۷ دستگاه کنتور هوشمند فهام در فارس 

شیراز-ایرنا-معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون۱۷ هزار و ۹۰۷دستگاه کنتور هوشمند فهام برای مشترکان خانگی، کشاورزی و اداری در محدوده شهرستان‌های تحت پوشش این شرکت نصب و راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا اسکندری شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران بر نقش مؤثر کنتورهای هوشمند در مدیریت مصرف برق تأکید کرد و افزود: امیدواریم تعداد کنتورهای نصب شده تا پایان سال جاری به ۲۹هزارو۴۰۰ کنتور برسد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق فارس ادامه داد: در تابستان سال جاری با نصب کنتورهای هوشمند طرح فهام به طور متوسط روزانه بیش از ۴۳۵مگاوات برق در ساعات اوج مصرف برق صرفه‌جویی شد.

اسکندری اضافه کرد: به منظور اجرای طرح سراسری هوشمندسازی لوازم اندازه‌گیری، تاکنون بیش از ۳۴هزارکنتور مشترکان دیماندی درحوزه شرکت توزیع نیروی برق فارس تعویض شده است.

وی افزود: با نصب کنتورهای هوشمند در تلاش هستیم تا در آینده، اطلاعات مصرف مشترکان نیز به ‌صورت لحظه‌ای در اختیار آنها قرار گیرد تا مشترک نیز بتواند از میزان برق مصرفی آگاهی داشته و مصرف خود را مدیریت کند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق فارس، هوشمندسازی لوازم اندازه‌گیری را گامی مؤثر در جهت ایجاد امکان پایش و مدیریت مصرف برق عنوان کرد و گفت: با هوشمندسازی لوازم اندازه‌گیری متعادل‌سازی مصرف برق مشترکان نیز تحقق خواهد یافت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha