برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید جمعیت هلال احمر به استان‌ها

تهران- ایرنا- رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از الحاق ناوگان لجستیکی و تجهیزات جدید این جمعیت به مراکز استان‌ها خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان امداد و نجات هلال احمر، بابک محمودی با اشاره به اینکه در آستانه صد و سه سالگی تشکیل جمعیت هلال احمر هستیم، افزود: تقریباً توانی که به این جمعیت در سال گذشته و امسال اضافه شد با صد سال گذشته برابری می کند .

وی با بیان اینکه امسال مجوز ورود ۱۶۰۰ دستگاه را داریم، اظهارداشت: تا پایان سال بالغ بر ۲۸۰۰ دستگاه خودروی امدادی و آمبولانس به بدنه امداد و نجات کشور اضافه خواهد شد، تا شاهد خدمات بیشتری به مردم باشیم.

وی ادامه داد: در کنار این موضوع ساخت پایگاه های امداد و نجات با کمک دولت و استانداردی ها پیگیری می‌شود که در حال حاضر بالغ بر ۶۲۰ پایگاه داریم و این برنامه را داریم تا حدود ۱۰۰ پایگاه دیگر را اضافه کنیم.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: بزرگ‌راه های جدیدی به سرعت به بدنه کشور اضافه خواهد شد که این موضوع نیاز به تجهیز دارد و برنامه ریزی هم نیز صورت گرفته است که به یاری خداوند ما شرایط بسیار خوبی را برای امسال و سال آینده برای اجرای عملیات های امداد امدادرسانی در تمام سطوح کوهستانی در پیش خواهیم داشت.

محمودی در خصوص خودروها و آمبولانس های امدادی جدید که به بدنه این سازمان اضافه شده‌اند، بیان کرد: تقریباً تمامی استانها ها دارای یک حالت فرسودگی ناوگان هستند این تجهیزات جدید به تمامی این استانها اعزام خواهد شد اما بعضی از این استانها باتوجه به شرایط جغرافیایی ،همچنین وسعت، و تعداد پایگاه های که دارند در اولویت قرار خواهند گرفت.

وی گفت: عمدتاً استانهای اصلی و حادثه خیز ما که مقصد مسافرت ها هستند این ها از نظر پایگاه های امداد و نجات و خورود به طور ویژه دیده شدند ولی به طور کل با این ۲۷۰۰ دستگاه تمامی ناوگان لجستیکی استانها ها بروزرسانی خواهند شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha