۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۷
کد خبر: 85466338
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ طرح شهرداری قزوین افتتاح شد

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۷
کد خبر: 85466338
۲ طرح شهرداری قزوین افتتاح شد

قزوین - ایرنا - ۲ طرح شهرداری قزوین شامل کمربندی نسیم شمال و ۱۴۰ ناوگان حمل و نقل عمومی روز یکشنبه با حضور مسوولان و مدیران شهری افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کمربندی نسیم شمال قزوین، حد فاصل تقاطع میرزا کوچک‌خان تا بلوار شهید باهنر با اعتباری معادل ۶۵۰ میلیارد ریال با حضور مسوولان و مدیران اجرایی شهرداری به بهره برداری رسید.

این طرح با اقداماتی از جمله بهسازی وضع موجود، تعریض معبر، اصلاح شعاع قوس‌ها و اصلاح معبر در ۳۰ هزار مترمکعب خاکبرداری،۳۲ هزار متر مکعب راکفیل ریزی، هشت هزار متر مکعب بیس تثبیتی و ۹ هزار تن آسفالت اجرایی شد.

رونمایی و نوسازی ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس، مینی بوس، ون و تاکسی با یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال نیز به عنوان طرح دوم مورد بهره برداری شهرداری قزوین بود.

مدیریت ترافیک اولویت اول شورای شهر قزوین است

رییس شورای اسلامی شهر قزوین در حاشیه مراسم بهره برداری از طرح های شهرداری قزوین اظهار کرد: یکی از سیاست های اصلی شورای اسلامی در دوره ششم مدیریت ترافیک است که پرداختن به این موضوع منجر به افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال شد.

علی فرمانی تصریح کرد: کمربندی نسیم شمال قزوین، از برنامه های مهم شورای ششم شهرداری قزوین بود که با همکاری شرکت گاز، میراث فرهنگی، شکرت برق، معاونت محترم استاندار به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه تک‌ روی باعث قفل شدن کارها در مدیریت شهری می شود، افزود: تعامل و همدلی اعضای مدیریت شهری می تواند باعث برداشتن قدم های مثبت شود و مشورت گیری در مدیریت شهری می تواند به پیشرفت این شهر کمک شایان توجهی کند.

فرمانی به دیگر اقدامات مدیریت شهری قزوین اشاره کرد و یادآور شد: یکی دیگر از طرح هایی که شورای ششم و شهرداری قزوین بر آن بسیار تاکید داشتند، کمربندی آیت الله باریک بین بود که به همت مدیران شهری و با تعاملی که ایجاد شد شاهد بهره برداری از آن طی سال گذشته بودیم.

این مسوول ادامه داد: تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس نیز در دستور کار مدیران شهری است که در مرحله فاز اجرایی آن قرار داریم و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از آن باشیم.

رییس شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت نخبگان همواره سرلوحه کار شورای شهر قزوین قرار داشته و بایستی دست به دست یکدیگر برای اقتدار پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش تلاش کنیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha