نماینده مجلس: گره های ترافیکی قزوین با افتتاح طرح های عمرانی باز می شود

قزوین - ایرنا - نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: گره های ترافیکی شهر قزوین با احداث و بهره برداری طرح های ترافیکی از جمله کمربندی نسیم شمال باز می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فاطمه محمدبیگی روز یکشنبه در مراسم افتتاحیه فاز سوم کمربندی نسیم شمال و رونمایی و بهسازی از ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی شهر قزوین، اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح فاز سوم طرح نسیم شمال قزوین هستیم که ۹ هزار تن آسفالت برای بهسازی کف این حریم به کار رفته و در مدت زمان تنها چهار ماه با مدیریت شهری و همراهی مسوولان این اقدام بزرگ در شهر رقم خورد تا گره از ترافیک قزوین باز کند.

وی ادامه داد: مسیر فاز سوم کمربندی نسیم شمال به شیوه ای طراحی شده که از منظر تماشای باغستان قزوین، ساماندهی کناره شهر، تعریض معابر آن و کم شدن بار ترافیک به زندگی شهروندان قزوینی رونق دیگری می بخشد.

محمدبیگی ادامه داد: امروزه درخواست های مکرری از سوی شهروندان در خصوص نوسازی و بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر مطرح می شود و خوشحالیم که مجموعه مدیریتی قزوین توانسته امروز ۱۴۰ دستگاه از ناوگان حمل و نقل عمومی خود را با یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار بهسازی کند.

این نماینده مجلس با اشاره به زحمات و تلاش اعضای شورای اسلامی شهر قزوین، تاکید کرد: هر زمانی که با یکدیگر در یک مشت گره کرده قرار بگیریم، می توانیم کارهای بزرگی را به انجام برسانیم و بر همین اساس از اعضای شورا و شهرداری قزوین می خواهیم که ورود جدی به سایر مناطق شهر از جمله حریم امامزاده حسین (ع) داشته باشند تا این شهر به مرجع زائران علی ابن موسی الرضا (ع) تبدیل شود.

محمدبیگی به موضوع خدمات عمومی نیز اشاره کرد و گفت: انتظارداریم که شاهد پیشرفت های بیشتری در خصوص اقدامات بهداشتی، آموزشی و فرهنگی از جمله گشایش کتابخانه ها، مراکز فرهنگی جدید و مساجد در قزوین باشیم، چرا که سرانه کارهای فرهنگی در قزوین پایین است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha