۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۴۹
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85466011
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

«نوآوینی‌های» خراسان شمالی پیشرو در جهاد تبیین

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۴۹
کد خبر: 85466011
«نوآوینی‌های» خراسان شمالی پیشرو در جهاد تبیین

بجنورد- ایرنا- پنج گروه از نوجوانان خراسان شمالی در زمینه‌های سواد رسانه، طراحی، عکاسی، تدوین و هوش مصنوعی با هدف ترویج جهاد تبیین به مرحله کشوری طرح «نو آوین» (نوآوینی‌ها یا همان آوینی‌های جدید) راه یافتند.

به گزارش ایرنا، رویداد «نو آوین» ویژه دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول و دوم در جهت، بصیرت‌افزایی، مجهز شدن به سواد رسانه و حضور و مشارکت در سنگر تولید محتوا با الگو گرفتن از شهید مرتضی آوینی در شهرستان ها برگزار می شود.

دانش آموزان در این رویداد ضمن بهره‌گیری از آموزش و فراگیری مهارت‌های لازم با یکدیگر در جهت تولید محتوای فاخر فرهنگی به رقابت پرداختند.

«نو آوین» شامل دوره آموزش‌هایی در زمینه‌های سواد رسانه، طراحی، عکاسی، تدوین، هوش مصنوعی به دانش آموزان است و این رویداد فرهنگی، رسانه‌ای تبیینی با همت اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی خراسان شمالی برگزار می شود.

«نوآوینی‌های» خراسان شمالی پیشرو در جهاد تبیین

درخشش پنج گروه خراسان شمالی در «نو آوین»

به گزارش ایرنا از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، مسوول قرارگاه نوجوانی استان در این خصوص گفت: پنج گروه از ۱۳ گروه شرکت کننده در دومین دوره طرح نوآوین استان که در زمره طرح های قرارگاه شهید آوینی قرار دارد به مرحله کشوری راه یافتند.

علی ایوبی اظهار کرد: دومین دوره طرح «نوآوین» استان به همت بنیاد ملی نوجوان، ستاد روایت پیشرفت خراسان شمالی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با شرکت ۷۸ نفر در قالب ۱۳ گروه برگزار شد.

وی افزود:‌ پس از برگزاری کارگاه و اردوی آموزشی سه روزه توانمندسازی رسانه ای به منظور استفاده درست از فضای مجازی و تولید آثار پنج گروه برگزیده این رویداد شدند.

مسوول قرارگاه نوجوانی خراسان شمالی تصریح کرد: شرکت کنندگان در قالب اردویی در دانشکده علوم قرآنی نحوه فیلمبرداری، عکاسی و بوم نویسی را فرا گرفتند و با تولید نماهنگ ارزیابی گروه های برتر انتخاب و به مرحله کشوری راه یافتند.

وی ادامه داد: هشت هزار نفر نیز در قالب نظرسنجی استانی این طرح شرکت کردند و به ارزیابی گروه های شرکت کننده پرداختند.

ایوبی خاطرنشان کرد: تربیت نوجوانان کنشگر از اولویت‌های بنیاد ملی نوجوانان است و این بنیاد تلاش می‌کند تا نوجوانان را کنشگران میدان تربیت کند تا همچون شهید آوینی در عرصه روایتگری به جهاد تبیین بپردازند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha