دارنده نقره اسکیت بازی‌های آسیایی: حاشیه‌های سال گذشته انگیزه‌ام را افزایش داد

تهران-ایرنا- بانوی نقره‌ای اسکیت فری‌استایل در بازی‌های آسیایی گفت: با قهرمانی و رکوردشکنی در رقابت‌های امسال نشان دادم حاشیه‌های سال قبل با چه هدفی بود و انگیزه‌ام را برای قهرمانی در مسابقات افزایش داد.

ترانه احمدی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص رقابت‌های انتخابی تیم ملی اسکیت فری‌استایل، اظهار داشت: در این مسابقات علاوه بر ارتقای رکورد تایم تریل موفق شدم مقام نخست را هم کسب کنم و یک‌بار دیگر ثابت کنم با شایستگی لباس مقدس تیم ملی را بر تن کرده‌ام.

وی ادامه داد: مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری‌استایل در شرایطی به میزبانی شهر نجف‌آباد اصفهان و در شاخه‌های بتل و اسپیداسلالوم برگزار شد که موفق شدم با زمان ۴.۲۱۷ ثانیه رکورد این ماده را ارتقا دهم. سطح مسابقات از نظر کیفی بسیار خوب بود و رقبای قدرتمندی آمده بودند.

دارنده مدال نقره‌ بازی‌های آسیایی، یادآور شد: یکی از رقبای من رومینا سالک است که سال گذشته و در قهرمانی جهان موفق به کسب مدال طلا شد. در این مسابقه هم رقابت سختی با هم داشتیم که به لطف خدا به مقام اول رسیدم و رومینا نیز در جایگاه دوم ایستاد.

احمدی در مورد حاشیه‌هایی که سال قبل ایجاد شده بود گفت: سال گذشته ورزشکاری از استان البرز با بیان اینکه بهتر از سایر نفرات است و باید به جای من به مسابقات اعزام می‌شد صحبت‌هایی را مطرح کرد، او در این مسابقات هم حضور داشت و سوم شد و یک‌بار دیگر ثابت کردم مسائل سال قبل تنها حاشیه‌سازی بوده و این حرف‌ها انگیزه‌ام را بیشتر کرد.

وی تصریح کرد: با قدرت به کارم ادامه می‌دهم تا برای مسابقاتی که در پیش است آماده شوم، شهریور ماه باید در ایتالیا و در رقابت‌های المپیک اسکیت به میدان بروم، بعد از آن بازی‌های آسیایی داخل سالن را در مهرماه پیش رو داریم و سپس باید در رقابت‌های نوروزگاه شرکت کنم که خرداد ۱۴۰۳ خواهد بود. به این مسابقات رقابت‌های جهانی را هم اضافه کنید و با توجه به اینکه سال قبل در بازی‌های آسیایی نقره‌ گرفتم، امسال تمام تلاشم را می‌کنم تا به مدال طلا دست پیدا کنم.

نفر نخست اسکیت فری‌استایل بانوان ایران با تاکید بر اینکه در هفته جاری قرار است پاداش بازی‌های آسیایی طی مراسمی پرداخت شود، گفت: از این پاداش برای موفقیت در مسابقات آتی استفاده خواهم کرد تا همچنان بتوانم برای کشورم کسب افتخار کنم و مسیر قهرمانی را ادامه دهم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha