۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۴۱
کد خبرنگار: 5360
کد خبر: 85481426
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پائز: پیشرفت‌مان چشمگیر است/ برای المپیک خواهیم جنگید

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۴۱
کد خبر: 85481426
پائز: پیشرفت‌مان چشمگیر است/ برای المپیک خواهیم جنگید

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی والیبال ایران معتقد است که شاگردانش با وجود شکست مقابل برزیل، پیشرفت چشمگیری داشته‌اند و آماده لیگ ملت‌ها هستند.

به گزارش شامگاه شنبه ایرنا، آخرین دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی ایران و برزیل امروز (۲۹ اردیبهشت) برگزار شد و تیم ملی برزیل موفق شد در سه ست پیاپی به برتری برسد. سپس با توافق تیم‌ها ست چهارم نیز برگزار شد که برزیلی‌ها در این ست نیز به برتری رسیدند.

موریس موتا پائز، سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از این دیدار گفت: در آخرین دیدار پیشرفت چشمگیری داشتیم به ویژه در سرویس شاهد بهبود عملکرد تمامی بازیکنانم بودم. مقابل تیم خوب برزیل بازی کردیم که مهار کردن سرویس‌های‌شان خیلی سخت است. اما این کار را به خوبی انجام دادیم و از نظر من پیشرفتی که داشتیم فوق‌العاده بود. همه بازیکنان متوجه شدند که چه کاری می‌خواهیم انجام دهیم. در مجموع از عملکردی که تیم ایران مقابل برزیل داشت خیلی خوشحالم.

پائز درباره احتمال صعود به المپیک نیز گفت: همانطور که قبلا گفتم برای ایران، کوبا، صربستان و تمامی تیم‌ها خیلی سخت است که به المپیک صعود کنند اما تیم ملی ایران به بهترین شکل ممکن و متناسب با توانش و زمانی که در اختیار دارد، مراحل آماده‌سازی را پشت سر می‌گذارد. از بابت همه چیز خوشحالم و امیدوارم عملکرد خیلی خوبی داشته باشیم. مهم‌ترین نکته جنگندگی‌ در زمین بازی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha