شکست تیم ملی والیبال ایران در سومین بازی تدارکاتی برابر برزیل

تهران- ایرنا- تیم ملی والیبال در سومین دیدار تدارکاتی برابر برزیل، مغلوب قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو شد.

به گزارش شامگاه شنبه ایرنا، تیم ملی والیبال ایران که اردوی چند روزه خود را پیش از آغاز لیگ ملت‌ها در کمپ فدراسیون والیبال برزیل آغاز کرده است، امروز (۲۹ اردیبهشت) در سومین و آخرین دیدار تدارکاتی و دوستانه به مصاف برزیل رفت.

مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار، جواد کریمی، محمد ولی‌زاده، مهدی جلوه، امین اسماعیل‌نژاد و آرمان صالحی ترکیب شروع کننده تیم ایران در سومین مسابقه تدارکاتی مقابل برزیل بودند. استفاده از ترکیب‌های مختلف و تاکتیک‌های متنوع از جمله سه دریافت کننده در زمین برای مهار سرویس‌های محکم حریفان از جمله تدابیر موریس موتا پائز، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در دیدارهای تدارکاتی مقابل برزیل بود.

شاگردان پائز در این مسابقه در چهار ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۹ نتیجه را به برزیل میزبان واگذار کردند.

تیم ملی والیبال که در ۲ بازی قبلی هم مغلوب برزیل شده بود، پس از پایان این مسابقه کمپ تیم‌های ملی والیبال برزیل را ترک کرد و راهی محل اسکان خود در هتل هفته نخست لیگ ملت‌ها در ریودوژانیرو می‌شود.

مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ در گروه مردان از اول خرداد شروع می‌شود و ملی‌پوشان والیبال ایران ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد پنجشنبه در نخستین مسابقه خود به مصاف صربستان می‌روند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha