استاندار هرمزگان: گرامیداشت روز معلم، پاسداشت پرورش جان‌های روشن است +فیلم

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گفت: گرامیداشت روز معلم در واقع تکریم دانایی و پاسداشت پرورش جان‌های روشن است.

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی روز چهارشنبه ضمن تبریک این روز بزرگ به معلمان ایران اسلامی و هرمزگان خطاب به این قشر ارزشمند، اظهار کرد: هرمزگان عزیز در مسیر پیشرفت و توسعه پایدار خود مدیون دانایی، ایمان و قدرت فرزندان خویش است و این هدیه گران‌بها را شما معلمان عزیز با همت والای‌تان به سرزمین‌مان تقدیم کرده‌اید.

وی بیان کرد: کلاس درس شما معلمان بزرگوار، نسل جوان هرمزگان، وارثان تمدن بزرگ ایران اسلامی و پاسبانان قدرتمند خلیج‌فارس و تنگه هرمز و دریای مکران و دانشمندان و مدیران آینده روشن هرمزگان را تربیت می‌کند.

رییس شورای آموزش و پرورش هرمزگان یادآور شد: همه‌ ما غیر از آموخته‌های‌مان از معلمانمان چیز دیگری نداریم، رفتار ما، علم ما، نگرش و شخصیت ما و هر آنچه داریم از وجود معلمان، ارزش و اعتبار یافته و امروز انجام وظیفه‌ی ما در ارتقای امکانات رفاهی فرهنگیان، جذب سهمیه بیشتر استخدامی، افزایش سرانه‌ی فضاهای آموزشی، ارتقای کیفیت تحصیلی، راه‌اندازی و تجهیز تخصصی آزمایشگاه‌ها و راه‌اندازی مدارس تخصصی تنها جبران گوشه‌ای از زحمات بی‌دریغ شماست.

دوستی ابراز کرد: گرامی‌باد یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و مبارکباد روز معلم بر همه شما معلمان ایران اسلامی و هرمزگان سربلند.

استاندار هرمزگان همچنین ضمن تبریک روز معلم، به مهم‌ترین دستاوردهای استان در حوزه آموزش و پرورش از جمله بهره‌برداری از ۸۰۰ کلاس درس در قالب ۲۰۰ در سفر رییس‌جمهور به استان،  بیشترین توسعه در هنرستان‌های جوار کارخانه و صنعت در کشور به تعداد ۲۹هنرستان، کسب جایگاه نخست آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در کشور، ایجاد بیست و سومین منطقه آموزش و پرورش در لیردف جاسک، افزایش ۱۰۰ درصدی سهمیه ورود به دانشگاه فرهنگیان استان (آموزش معلم بومی)، افزایش سرانه فضای ورزشی مدارس استان از ۳۴ به ۵۰ مترمربع و اولین اجراکننده عملیات مولدسازی در کشور و استفاده از منابع آن در تکمیل چندین مدرسه نیمه‌تمام اشاره کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha