۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۵۲
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85462653
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

فریاد آزادی خواهی شهیدان غزه در جهان طنین انداز شد

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۵۲
کد خبر: 85462653
فریاد آزادی خواهی شهیدان غزه در جهان طنین انداز شد

همدان-ایرنا- مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با اشاره به ظهور جنبش دانشجویان بیدار و آگاه در سراسر جهان به خصوص در قلب آمریکا و دانشگاه های بزرگ آمریکا و اروپایی گفت: این جنبش به مدد خون شهدای غزه و مظلومیت مسلمانان که در زیر مشت و لگد اسرائیل غاصب جان می‌دهند شکل گرفته و ندای آزادی خواهی و مظلومیت آنها در تمام نقاط جهان طنین انداز شده است.

عزیز کمالیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خون شهدای انقلاب اسلامی زمینه ساز انقلاب در منطقه شد و صدای فریاد آزادی خواهی شهیدان ما از خون شهیدان غزه بیرون می آید که انعکاسی در کل جهان داشته است.

وی ادامه داد: با وجود اینکه تمام فضا در سانسور خبری و ابررسانه ها در اختیار امپریالیسم آمریکا و اسرائیل غاصب است ندای آزادی خواهی و مظلومیت آنها در تمام نقاط جهان طنین انداز شده است.

کمالیان خاطرنشان کرد: نسل آگاه، نواندیش و جوان جهان این پیام را دریافت کرده و خیزش و جنبش در دل دانشگاه صورت گرفته است که نشان می‌دهد دانشجویان آگاه شدند و نسبت به سایر اقشار جامعه خیلی جلوتر هستند و پیام این انقلاب و فریاد مظلومیت شهدای غزه را خیلی زودتر از تمام سایر مردم درک کردند و ابراز همدردی می‌کنند.

مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان افزود: دانشجویان به خوبی آگاه هستند که آنچه در رسانه های غربی به خصوص آمریکا و اسرائیل در طی سالیان دراز ارائه می شده چیزی جز وعده های پوچ و توخالی و فضا سازی رسانه ای و دروغ های ساخته و پرداخته غرب از دموکراسی و آزادی خواهی نیست.

کمالیان اظهار کرد: امروزه خود دانشجویان دریافتند که در متن و بطن آزادی دنیا، آزادی دارند و این بزرگترین پیام برای دانشجویان است که می‌فهمند خود آمریکا اولین بانی و ناقض آزادی در جهان است و اولین کسی است که آزادی را زیر پا می‌گذارد.

مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان افزود: این نهضت بیداری و خیزش دانشجویان آغاز شده و پیش بینی می‌شود که به سایر دانشگاه های اروپایی نیز کشیده شود و به طور قطع نمود و آثارش را در سطح قاره آسیا، آفریقا و آسیای جنوب شرقی در ماه‌های آینده می‌بینیم.

کمالیان اظهار کرد: به زودی شاهد این خواهیم بود که ملتها دست به دست هم بدهند و بر علیه دولت‌های خودشان مطالبه گری کنند و از دولت‌ها بخواهند که حداقل در کشور خودشان آزادی بیان و مطبوعات باشد که آنها سالها ادای دموکراسی را در می‌آورند.

وی ابراز امیدواری کرد که به زودی شاهد ظهور و بروز خیزش های مردمی و ملت ها در سطح جهان خواهیم بود و خیلی از دولت‌های منطقه به خودشان بیایند و حمایت خود را از اسرائیل غاصب بردارند، به دامن ملت خود پناه بیاورند و فریاد مسلمانان و برادران همنوع خود را بشنوند.

کمالیان افزود: امیدواریم ملت‌ها روز به روز منسجم تر شوند و شاهد ظهور انقلاب‌های اصیل اسلامی و گسترش جبهه مقاومت در سطح منطقه و کل آسیا و آفریقا باشیم و نمود آن را در اروپا بزودی خواهیم دید.

به گزارش ایرنا، دانشگاه های آمریکا از هفته گذشته شاهد اعتراضات سراسری دانشجویان و اساتید در اعتراض به سیاست های حمایتی دولت از رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه هستند، در این اعتراضات بسیاری از دانشجویان و اعضای هیات علمی بازداشت شده اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha