۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۰۶
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85459719
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تجمع دانشجویان بوعلی همدان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا

همدان- ایرنا- جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه بوعلی سینا همدان امروز یکشنبه نهم اردیبهشت‌ ماه در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و پشتیبانی آنان از مردم مظلوم غزه مقابل رژیم صهیونیستی مقابل سردر این دانشگاه تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این تجمع با عنوان «شَرف مرز ندارد» برگزار شد و دانشگاهیان دانشگاه بوعلی‌سینا از حرکت دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم مظلوم غزه حمایت کردند.

عضو هیات علمی گروه سیاسی دانشگاه بوعلی‌سینا در این تجمع گفت: آمریکا بزرگترین مدعی آزادی و دموکراسی جهان است که خود را حتی از اروپا جلوتر می‌داند و امروز به بزرگترین حامی اسرائیل به عنوان پادگان نظامی این رژیم جعلی تبدیل شده است.

رضا سلیمانی افزود: عملیات طوفان‌الاقصی در هفتم اکتبر برابر با ۱۵ مهر سال گذشته رخ داد و عملیات وعده صادق که در ۲۵ فرودین سال‌جاری انجام شد، پایه‌های ظلم و زور را به لرزه درآورد.

وی ادامه داد: اسرائیلی که معروف به داشتن ارتش چهارم جهان بود و مدعی داشتن سیستم اطلاعاتی جاسوسی و ضدجاسوسی قوی و شکست‌ناپذیری و داشتن بیش از ۱۰۰ کلاهک اتمی بود و هیچ‌کس جرأت مقابله با او را نداشت، با این دو عملیات صدای لرزش پایه‌هایش به گوش می‌رسد، و این نکته را رسانه‌های صهیونیستی خود بیان می‌کند.

به گزارش ایرنا، دانشگاه های آمریکا از هفته گذشته شاهد اعتراضات سراسری دانشجویان و اساتید در اعتراض به سیاست های حمایتی دولت از رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه هستند، در این اعتراضات بسیاری از دانشجویان و اعضای هیات علمی بازداشت شده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha