حاشیه های جالب سفر زلفی گل به یاسوج را از دست ندهید+ فیلم

یاسوج- ایرنا- نظارت های بی وقفه مسئولان ارشد از استان های مختلف کشور سرلوحه فعالیت دولتمردان دولت سیزدهم است، امروز هشتم اردیبهشت هم یاسوج میزبان وزیر علوم است و سفر امروز او، فشرده و در عین حال از جنس دیگری بود؛ این سفر اما حاشیه های جالبی هم داشت از خوش وبش وزیر با هم شهری ای تا گفت وگوی صمیمی و صریح آن دانشجوی فنی که گفت سرزده با ما سر بزن!

به گزارش ایرنا، حدود ۲ سال از استقرار دولت سیزدهم می گذرد و در این مدت دستاوردها و نتایج خوبی در حوزه دانشگاه های کشور کسب شده است که همه این دستاوردها در سایه حضور در صحنه و پای کاری شبانه روزی مدیران جهادی به دست آمده است.

وزیر علوم یکی از همین مدیران مردمی و جهادی است که با حوصله، دقت و تیزبینی همه چیز را در سفر به دانشگاه یاسوج می دید و سئوال می کرد و از دانشجویان تک به تک مشکلات را جویا می شد و مسلط به همه زوایای کار بود.

یکی از زیبایی های سفر امروز نبود فاصله میان دانشجویان و وزیر علوم بود که با همان روحیه مردمی وزیر علوم با دانشجویان برخورد می کرد.

یکی از دانشجویان به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سرزده به دانشگاه بیایید تا واقعیت ها را ببنید، چند روز است که اعلام شده وزیر قرار است به دانشگاه ما بیاید.

این دانشجو درخواست دیگری نیز داشت که تکمیل دانشکده فنی و حرفه ای بود و وزیر هم قول مساعد برای تخصیص و تکمیل آن داد.

یکی از اساتید دانشگاه هم که گویا از هم استانی های آقای وزیر بود، جلو آمد و قول افزوده شدن رشته تربیت بدنی به رشته های دانشگاه یاسوج را گرفت.

یکی از دانشجویان هم که دل پری داشت با آقای وزیر صحبت و کرد و وزیر با یک تماس تلفنی مشکل تسهیلات دانشجویان شبانه را رفع کرد.

به گزارش ایرنا، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم صبح امروز شنبه به شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است و ضمن کلنگ زنی و افتتاح طرح هایی از قبیل خوابگاه متاهلی ،افتتاح سردر دانشگاه، بازدید از طرح های نیمه تمام تا ظهر امروز خبرهای خوشی هم برای افزایش رشته ها ،دانشجویان متاهل و نخبگان دانشجویی داشته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha