۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۵۲
کد خبر: 85456565
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هفت هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال برای تامین پایدار برق شهرکهای صنعتی یزد پیش بینی شد

یزد- ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی یزد با بیان اینکه برای ایجاد پست های برق در واحدهای صنعتی استان بیش از هفت هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است گفت: از این مبلغ تاکنون بیش از سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال برای انعقاد قرارداد مشاور و خرید تجهیزات پست های برق تامین شده است.

به گزارش روز پنحشنبه روابط عمومی شهرک هتی صنعتی یزد، "مسلم فلاح زاده " در نشست با سرپرست و مدیران برق منطقه ای برای بررسی آخرین وضعیت ایجاد پست های برق در شهرکها و نواحی صنعتی افزود: تامین برق پایدار برای واحدهای صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی از برنامه هایی است که در چند سال اخیر در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

وی ادامه داد: از همین جهت از سال ۱۴۰۰، تفاهم نامه های مختلفی برای ایجاد ۶ پست برق بین شرکت شهرکهای صنعتی و شرکت برق منطقه ای یزد منعقد شده است

وی با اشاره به ایجاد پست برای شهرکهای صنعتی بافق، صدوق، فولاد، میبد ۲، تفت ۲ و منطقه ویژه اقتصادی یزد اظهار کرد: همزمان با خرید تجهیزات کار عملیاتی این پست ها آغاز شده و تاکنون طرح های مذکور در شهرک صنعتی بافق ۵۲ درصد، منطقه ویژه اقتصادی ۶۴ درصد و مابقی طرح ها بیش از ۳۰ درصد پیشرفت داشتند.

فلاح زاده خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با افزایش همکاری هر دو طرف قرارداد این طرح ها و بروزرسانی برنامه ریزی ها و حل موانع موجود هر چه زودتر شاهد به بهره برداری رسیدن این پست های برق و تامین برق پایدار برای این شهرکهای صنعتی باشیم.

حدود ۳۱ شهرک و ناحیه صنعتی با وسعت ۶ هزار و ۷۴۴ هکتار در استان یزد وجود دارد که افزون بر ۳۰ هزار نفر در این شهرک‌ها و نواحی اشتغال دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha